Achizitie publica - Prestare servicii de intretinere pt. holter-ul EKG MT - 101 Schiller
Detaliu pentru invitatia numarul 331128
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331128/05.07.2012
Denumire contract: Prestare servicii de intretinere pt. holter-ul EKG MT - 101 Schiller
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. IlfovTel +40 212083868, fax +40 212083841
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, jud. IlfovTel +40 212083868, fax +40 212083841
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de intretinere pt. holter-ul EKG MT - 101 Schiller
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de intretinere si asigurare piese de schimb pentru holter-ul EKG MT-101 Schiller
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 108.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
142 lei - se constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original. (formular din anexa nr. 11 - model pentru scrisoare de garantie participare).- Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB. Cod fiscal: 10668016- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art. 2781 alin. (1), din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de - lei- NU ESTE CAZUL
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formular din anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie buna executie).-Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: * Pentru persoane juridice romane: Declaratie privind eligibilitatea -cerinta obligatorie: Prezentarea (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 1 Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazulDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - cerinta obligatorie: -prezentarea (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2 Declaratia pentru neincadrarea in art. 181, lit. a, c1, d din OUG nr. 34/2006 va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - cerinta obligatorie: - prezentarea (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 - cerinta obligatorie: (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)-prezentarea si respectarea prevederilorformularului din anexa nr. 4. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - cerinta obligatorie: (original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)-prezentarea (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) formularului din anexa nr. 5. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion ? Director Directia de Logistica, Maruntu Felicia ? Director Economic, Tanase Catalin - Consilier Juridic, Grigore Constantin ? specialist in achizitii, membru al comisiei de evaluare.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - cerinta obligatorie, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emis de ONRC cu maxim 2 luni inainte de data limitade depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator ? cerinta obligatorie.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.* Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 00:11
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 10:26