Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor hardware 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 350335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Numar invitatie: 350335/11.07.2013
Denumire contract: Prestare servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor hardware 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICACod fiscal: 7593088, Adresa: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181818, Fax: +40 213181833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sistemul statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor hardware 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 42
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii echipamente hardware din cadrul proiectului Portal web de preluare on-line a datelor statistice
II.1.6) CPV: 50312100-6 - Repararea si intretinerea unitatilor centrale de procesare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 475, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip se poate constitui prin oricare din formele prevaz la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in cond. legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autorit contractante. Dovada garant de particip se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de emitent si se va depune la sediul Autorit contract in original pana la termenul limita de primire a ofertelor.Se prezinta in origin, in cuantum si pt perioada prevaz in doc. de atrib. Conf. art.278.1 din OUG nr.34/2006 se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf art.278.1 din OUG nr.34/2006. In cazul constit garantiei particip prin OP, acesta se prezinta in origin, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirm. Conf preved art. 16 din Legea nr. 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvolt IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garant de particip stabilita in Doc. de atrib. Pt demonstr incadrarii in categIMM, op. ec au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pt dep. ofertelor declaratia priv incadrarea intreprinderii in categ intreprind mici si mijlocii prevaz in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantde particip va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (valabil. ofertei este de la data limita de depunere a ofertelor cf. art.85 lit.HG 925/2006) Cuantum: 9.000 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088. Garantia de particip va fi retinuta/restituita in conditiile prevaz la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006. Data echivalentei leu/valuta(conf. Curs valutar BNR) este de 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);?Declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006 si Lista persoanelor cu functii de decizie> Andrei Tudorel-Presedinte INS, Gered Beatrix-Vicepresedinte INS, Jifcu Gabriel-Secretar general, Oancea Bogdan consilier cabinet Presedinte, Vaida Gheorghe-Director General IT, Marcu Dan Dumitru sef serviciu, Constantinescu Mariana-Director Achizitii, Investitii, Radoi Mioara director IT, Burciu Nicolae-consilier Achizitii, Beldiman Cristian-sef serviciu, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;?Certificatfiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectivCertificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC- In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract- Operatorii ec. nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op. ec. este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana-In etapa evaluarii ofeertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt. conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Ofertantii vor trebui sa demonstreze prin documente ca sunt autorizati sa sigure servicii de intretinere si reparatii pentru echipamentele hardware (sau similare acestora) care fac obiectul caietului de sarcini si ca dispun de personal calificat pentru asigurarea acestui serviciu?Prezentarea oricaror certificate emise de organisme abilitate/autorizate de lege. Se solicita dovada priv implementarea unui sist. de asigurare a calitatii conf.cerintelor standardului ISO 9001 sau echivalent. Documentul se va prezenta in copie conf. cu originalul. Doc se va depune de fiecare asociat in parte pt partea din contract pe care o realizeaza. Doc. trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer