Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare servicii de publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 331059
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE PRAHOVA
Numar invitatie: 331059/03.07.2012
Denumire contract: Prestare servicii de publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE PRAHOVACod fiscal: RO 1345733, Adresa: Str. Cuza Voda, nr.8, Ploiesti, Telefon: 0244514530, Fax: 0244512552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda, Nr. 8, Judetul Prahova, cod postal 100010, camera 45., Ploiesti, Romania, cod postal: 100010, telefon: +40 244516666, fax: +40 244512552, persoana de contact: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cuza Voda, Nr. 8, Judetul Prahova, cod postal 100010, Ploiesti, Romania, cod postal: 100010, Sala Muntenia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de consultanta)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de publicitate ? difuzare materiale publicitare si de informare ? 50 de anunturi in presa scrisa locala (Judetul Praova), servicii necesare implementarii activitatilorin cadrul proiectului "Educatie antreprenoriala - cheia competitivitatii economice" - contractul de finantare Nr. POSDRU/92/3.1/S/62928. . Serviciile de publicitate vor respecta cantitatile si caracteristicile tehnice solicitate prin caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 348, 80 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile calendaristice de la data limita de primire/depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conf. prevederilor art. 86 din H.G. 925. Modul de restituire a garantiei de participare: 1) ofertantului castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie 2) ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art. 87 al.1 din H.G. 925 si H.G. 76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, cf L 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 23, 99 lei. AC, potrivit prev OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare 1 %, respectiv 3, 48 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC iar Consiliul respinge contestatia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura -Formularul10 -in original;In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat. 2) Acord de asociere .Documentele se vor prezenta numai in cazul declararii ofertei castigatoare- Formularul 1 si 2 - in original. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de veedere formal aasocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. 3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 7? in original; In cazul asocierii se va prezentaacest document de catre fiecare asociat. Se solicita aceasta declaratie si tertului sustinator. Nota: Autoritatea contrctanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006. 4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 8? in original; In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat. Declaratia privind neincadrarea in art 181 lit. a), lit. c, lit c) indice 1 si lit. d) din OUG 34/2006 se solicita si tertului sustinator.5) Declaratie privind inexistenta conflictului de interese - neincadrarea in prevederileart. 69ยน din OUG 34/2006 - Formularul 9? in original; In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat.Nota: Persoanele care detin functii in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte, Coordonator Activitati Proiect ? Aurelian Gogulescu; Director General ? Maria Ciobanu; Director Economic ? Georgeta Serban; Director Programe si Afaceri Europene ? Luana Teodorescu; Director Juridic, Consultanta in Afaceri, Achizitii ? Laura Costache; Director Relatii Interne si Internationale ? Mihaela Hristache; Director Comunicare, Promovare, P.R. ? Alexandra Petre; Director Formare Profesionala si Evaluare Competente ? Ancuta Neder; Andreea Musat ? Asistent Coordonator Activitati Proiect6) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul 6? in original; In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat 7) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 1. Pentru persoane juridice romane -certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de stat (Primaria de pe raza teritoriala a sediului ofertantului);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).In cazul asocierii se vor prezenta aceste documente de catre fiecare asociat 2. Pentru persoane juridice/fizice straine- Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul consolidat de stat si cel local in conformitate cu cerintele solicitate de catre autoritatea contractanta Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator certificatele constatatoare in original sau copie legalizata. Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificatele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator privind inregistrarea: 1)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din raza teritoriala a sediului ofertantului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata; -ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic. Oferta depusa de persoana juridica care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic, autoritatea contactanta va fi exclusa. In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat sub forma de copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul 2) Pentru persoane juridice/fizicestraine: - Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare a persoanei juridice sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevderile legale in vigoare din tara de origine, atestandu-se ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii ? documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat sub forma de copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente ? copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . In cazul asocierii se va prezenta acest document de catre fiecare asociat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii efectuate inultimii 3 ani. Lista va contine valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Fisa de experienta similara.3. Recomandare de la beneficiar. 4. Informatii despre publicatia scrisa in care se va efectua publicitatea. 5.Informatii privind subcontractantii 6. Asumarea respectarii tuturor oblligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer