Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestare servicii de spalatorie


Detaliu pentru invitatia numarul 341903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Numar invitatie: 341903/19.01.2013
Denumire contract: Prestare servicii de spalatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4617719, Adresa: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Cluj-Napoca, Telefon: 0264599503, Fax: 0264599503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +04 0264599503, fax: +0 0264599503, persoana de contact: FLORIN NEAMTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de curs Clinica de Cardiologie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestare servicii de spalatorie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare de rufe pentru spalat si servicii de calcatorie
II.1.6) CPV: 98311000-6 - Servicii de colectare de rufe pentru spalat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
prin scrisoare de garantie bancara , eliberata de o societate bancara sau de asigurari din Romania sau dupa caz, de o societate bancara sau de asigurari din strainatate, in original, sau ? ordin de plata in contul de garantii al Institutului Inimii de Urgenta pentru Boli Cardiovasculare "Niculae Stancioiu"nr. RO16TREZ2165005XXX014558 deschis la Trezoreria Cluj, avalizat de institutia bancara inainte de data deschiderii ofertelor sau ? numerar la casieria unitatii, pana la data deschiderii ofertelor.Valoarea garantiei de participare este obligatorie, iar cuantumul este de: 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1. Prezentarea Formularului? SECTIUNEA IV (formulare) completat din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Indeplinirea cerintei va fi demonstrata si de catre tertii sustinatori daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului). Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1. Prezentarea Formularului 2 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Indeplinirea cerintei va fi demonstrata si de catre tertii sustinatori daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului). Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 3. Prezentarea Formularului 3 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat conform modelului Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? conflictul de interese Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 4. Prezentarea Formularului 4 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat conform modelului Indeplinirea cerintei va fi demonstrata atat de tertii sustinatori sau de catre subcontractanti daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului). La nivelul autoritatii contractante, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Tudor Simionescu - manager, ec.Izabela LUCA -director financiar contabil, jrs.calin LUPULESCU -oficiul juridic, sef serviciu administrativ- ec.Loredana BADESCU, comp.achizitii ec. Lucretia LOBODA. Incadrarea ofertantului in una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura de atribuire. Cerinta nr. 5 Corespondenta obiectului contractului cu obiectul de activitate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 5. Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte : ? obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei; ? adresa actuala a sediului firmei. Certificatul constatator emis de ORC va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Nota: - pentru persoane juridice straine: se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta. - pentru persoane fizice: se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii certificatului constatator in copie simpla, autoritatea contractanta v-a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in etapa evaluarii ofertelor, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. o Autorizatie de functionare valabila la data deschiderii ofertelor, emisa de catre Directia de Sanatate Publica si Agentia de Protectie a Mediului vizate pe toata perioada de derulare a contractului;o Certificat ISO 9001 pentru asigurarea calitatii managementului si ISO 14001 prin care se respecta calitatea managementului de mediu;o Avize si autorizatii privind activitatile de protectia muncii, P.S.I. in vigoare la data intocmirii contractului de prestari servicii si actualizarea acestora pe toata durata contractului;o Autorizatie sanitara, in conformitate cu Ord. M.S. nr. 1025/2000, pentrumijloacele auto de transportutilizate ;o Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii Publice, fisa de securitate a produsului, instructiuni de utilizare in limba romana, pentru substantele dezinfectante folosite in procesul de curatare si dezinfectie a lenjeriei;oContract cu un laborator de specialitate pentru efectuarea de verificari bacteriologice a lenjeriei -produs finit care au fost supuse tuturor ciclurilor de spalare, pentru determinarea incarcaturii bacteriene. Este obligatoriu pe toata perioada de derulare a contractului;o Contract valabil cu un cabinet de medicina muncii, pentru controlul la angajare si periodic al intregului personal al prestatorului care intra in contact cu lenjeria achizitorului;o Documente din care sa rezulte capacitatea de a aloca resurse ? umane ( personal propriu instruit)in vederea asigurarii unui program de functionare care sa permita prestarea serviciului la termenele stabilite si in bune conditii;o Oferta tehnica, cu descrierea utilajelor, echipamentelor, mijloacelor de transport interne, ce urmeaza a fi folosite in prestarea serviciului.Se va prezenta si o schita din care sa rezulte circuitele functionale in cadrul spalatoriei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada exercitiului financiar pe ultimii 3 ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada utilajelor/instalatiilor si echipamentelortehnice pe care le foloseste in indeplinirea contractului2.Ofertantul trebuie sa faca dovada calificarii/pregatirii personaluluiresponsabil de indeplinirea contractului Deasemenea, pe toata duratacontractului, trebuie sa detina certificatul privind implementarea la nivelul societatii a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2001sia managementul de mediuISO 14001.Prestatorul este raspunzator pentru standardul de calitate a lenjeriei ? produs finit precum si pentru modul de respectare a normelor tehnice in procesul serviciilor de spalatorie, in conformitate cu Ordinul MS 1025/2000.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer