Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestarea serviciilor de proiectare PT+DE+CS +Liste de cantitati de lucrari + documentatii necesare pentru obtinerea de avize si autorizatii, asistenta tehnica si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor ?I


Detaliu pentru invitatia numarul 346371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Numar invitatie: 346371/09.05.2013
Denumire contract: Prestarea serviciilorde proiectare PT+DE+CS +Liste de cantitati de lucrari + documentatii necesare pentru obtinerea de avize si autorizatii, asistenta tehnica si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor ?INFIINTARE PEPINIERA SILVICA?in zona Valea Lunga Oras Rasnov, in cadrul proiectului: IMBUNATATIREA VALORII ECONOMICE A PADURII PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SI MASINI, PRECUM SI PRODUCEREA DE PUIETI FORESTIERI DE CALITATE PENTRU FONDUL FOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0268230002, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0268230002, persoana de contact: Serban Florian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciilorde proiectare PT+DE+CS +Liste de cantitati de lucrari + documentatii necesare pentru obtinerea de avize si autorizatii, asistenta tehnica si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor ?INFIINTARE PEPINIERA SILVICA?in zona Valea Lunga Oras Rasnov, in cadrul proiectului: IMBUNATATIREA VALORII ECONOMICE A PADURII PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SI MASINI, PRECUM SI PRODUCEREA DE PUIETI FORESTIERI DE CALITATE PENTRU FONDUL FOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilorde proiectare PT+DE+CS +Liste de cantitati de lucrari + documentatii necesare pentru obtinerea de avize si autorizatii, asistenta tehnica si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor ?INFIINTARE PEPINIERA SILVICA?in zona Valea Lunga Oras Rasnov, in cadrul proiectului: IMBUNATATIREA VALORII ECONOMICE A PADURII PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SI MASINI, PRECUM SI PRODUCEREA DE PUIETI FORESTIERI DE CALITATE PENTRU FONDUL FORESTIER PROPRIETATE A ORASULUI RASNOV. Suma alocata capitolului ?Diverse si neprevazute? aferente proiectarii este 0 lei (0 EURO). Defalcarea valorii estimate a contractului este prezentata la cap. IV.4.2 din prezenta Fisa de date.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 281.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Note1) Potrivit prev. legale in dom achizitiilor publice se fac urmat preciz: ? cuantumul garan de particip 2900 lei? perioada de valab a garan de particip: cel putin de 90zile de la data deschid of.2) Gar de par se constit prin vir bancar sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in original, in cuant si pt per prev in doc de atrib.3) Gar de part se poate constitit si prin dep la casieria A C: a)a unui OP sau a unei file cec, cu cond confirmarii acestora de catre banca pana la data deschid of;b)a unei sume in numerar, in cazul in care val gar de part este redusa ca val.4) Daca of este IMM, acesta beneficiaza de reduc cu 50% a cerintei priv cuantumul gar de part. Of-tul tb sa compl si sa ataseze la of decl pe proprie rasp priv incad in categ IMM (form F8.1). In cazul in care este o asociere, toate firmele asociate vor tb sa prezinte doc din care sa reiasa ca se incad in categ IMM-urilor.5)Doc care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de part vor fi respinse ca inacceptabile.6) A C are dreptul de a retine gar pt part, of-tul pierzand suma constituita daca: isi retrage of in per de valab a acesteia; of sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a of, dar nu mai tarziu de 7 zile de la primirea instiintarii ca of sa a fost decl castigatoare, refuza sa semneze ctr de serv in perioada de valab a of. Daca ofertantul depune o contestatie respinsa de CNSC, AC va retine contestat din gar de part in raport cu val est suma conf art.278ยน* , alin 1, lit c din OUG34/2006, respectiv 8.151, 33 lei.7) Gar de part constituita de ofertant se returneaza acestora de catre AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valab a of dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data exp peri de valab a of.8) Echiv RON/EURO se va face la cursul BNR din ziua publicarii in SEAP a invi privprezenta proc.
Garantie de buna executie
Note: 1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.2) Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 alin (1), (2) si(3) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.3) Modul de restituire: conform articolului 92, alineatul 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.1. Formular F 1.1- Declaratie privind eligibilitatea (Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).2. Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)3. Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).4. Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura5. Formular D - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Adrian Ioan Vestea-Primar? Marieana Ducar- Viceprimar? Stelian Dogariu-Secretar? Gabriela Agafitei-Sef serviciu B.C.F.I.T.? Florian Serban-presedinte comisie? SergiuHutanu- membru comisie? Gabriela Darie-membru comisie? Bogdan Adomnoaiei -membru comisie?Bogdan Marius Costescu? membru comisie? consilieri locali: Dumitru Bucsa, Liviu Calin Butnariu, Dumitru Dragutu, Ionut Dragutu, Neculai Mocanu, Radu Muntean, Victor Gheorghe Muntean , Stefan Popa, Rares Secareanu, Bogdan Barbulescu, Marian Catalin Botean, Iancu Boteanu, Zaharie Stoica, Nicolae Folea, Marius Lungu, Nicolae Daniel Diaconu, Mihai Giorgiana Cristina.6. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.NOTA: Daca ofertantul are debite scadente la bugetul local sau cel general consolidat, oferta va fi declarata neconforma. - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului care sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.- O dovada a capacitatii de exercitare a profesiei cerute prin codul CPV al achizitiei publice : Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta ? 7112
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) sa fie minim 280000 lei. Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducere cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada calitatii de IMM pt a beneficia de reducerea cu 50% pt criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii similare (proiectare PT sau SF ) executate in ultimii 3 ani . Fisa de experienta similara pentru contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani., Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani. Ofertantii vorcompleta si prezenta lista privind principalele servicii similare prestate inultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere aofertelor).Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani(se consideraultimii 3 ani pana la data limita de dpunere a ofertelor), au derulat cel putinun contract de servicii similare sau mai multe a caror valoare insumata (cumulata) sa fie de minim 95.000, 00 lei fara TVA.Se acceptasi - servicii finalizate partial, caz in care ofertantul va prezenta procesele verbale de receptiepartiala sau servicii receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se vor prezenta paginile din contracte din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi atat dincontractul antreprenorului general cat si din contractul de subantrepriza.In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat se vor prezenta paginile cu informatiile relevante din acordul de asociere, din contractul liderului cat si din contractul asociatului incheiat cu liderul asocierii.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta paginile din contracte din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR sau BCE., Minim orecomandare din partea beneficiaruluisi procesul verbal/ procesele verbale de receptie., Autorizatie pentru Proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor cf Ord.87/2010 al MAI, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, autorizatie sau declaratie de disponibilitate., PersonalLista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda cel putin: - 1 inginer silvic , cu urmatoarele competente : licentacu specializarea CULTURA declaratie de disponibilitate sau dovadaangajariiin firma ;
- 1 arhitect , cu drept de semnatura atestat de Ordinul Arhitectilor din Romania, declaratie sau dovadaangajariiin firma ;
- 1 inginer proiectant drumuri forestiere atestat cf Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 576/2009 sau inginer CFDP atestat cf Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 576/2009, declaratie sau dovadaangajariiin firma ;
- 1 expert stiinta mediului, declaratie sau dovadaangajariiin firma ;
- 1 inginer instalator, declaratie sau dovadaangajariiin firma ;
- 1 electrician autorizat cf. ORDINULUINr. 90 din 19 noiembrie 2009 al presedintelui ANRE., Daca ofertantul isi demonstreaza situatia privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, conform prevederilor articolului 190, alineatul 1 din OUG34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte serviciile care constituie obiectul contractului de servicii. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor.Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte serviciile care constituie obiectul contractul de servicii. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer