Achizitie publica - Prestarea serviciilor de audit financiar pentru exercitiul financiar pe anul 2011
Detaliu pentru invitatia numarul 319908
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319908/03.02.2012
Denumire contract: Prestarea serviciilor de audit financiar pentru exercitiul financiar pe anul 2011
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO12397185, Adresa: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Telefon: 021.336.34.40/115, Fax: 021.336.31.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 213363440/115, fax: +40 213363146, persoana de contact: Andra Balaci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 213363440/115, fax: +40 213363146,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Jocuri de noroc)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciilor de audit financiar pentru exercitiul financiar pe anul 2011
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de audit financiar pentru exercitiul financiar pe anul 2011
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zileConditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278 1, lit.a) din OUG nr.34/2006, 1% din valoarea estimata a contractului.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Se poate utiliza ca model Formularul 8 pentru scrisoare bancara. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, in conformitate cu HG.nr.1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoteriei Statului, un cont la dispozitia CNLR SA.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, CNLR SA. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 4- Declaratie privind neincadrarea in art.180Formularul 5- Declaratie privind neincadrarea in art.181Pentru confirmare, se vor prezenta1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul 12- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.Loteria Romana S.A. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general Ing Benea Gheorghe, director general adj Av.Dr.Ileana Mirela Birchi, director economic Radu Diaconu, director departament comercial si logisitica Izabela Matei, Sef Serviciu Achizitii Andra BalaciFormularul 9- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 11-Certificat de participare cu oferta independenta Certificat constatator emis de ONRCemis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul principal sau secundar de activitate al respectivului operator economic, in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulAutorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania valabila in copie semanta si stampilata cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, Fisa de informatii generale -Declaratieprivind media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 500000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti rivati (cel putin 1 contract similar cu valoare de minim 100.000 lei, al carui obiect a fost prestarea serviciilor de audit, insotit de 1 recomandare-se poate prezenta copie de pe parti relevante ale contractului, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (pentru cel putin 5 persoane care sunt membrii din echipa din care 3 membrii atestati de Camera Auditorilor Financiari cu o vexchime de minim 3 ani, cel putin 1 membru din Camera Consultantilor Fiscali cu o vechime de minim 3 ani si cel putin 1 membru sa detina certificare ACC sau echivalent si cel putin 1 membru sa fie membru in IIA sau echivalent, Dovezi privind asigurarea riscului profesional aferent contractului in speta ce va fi atribuit in comformitate cu H.G. nr.45/2005-CAFR, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinatorul Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP prin asigurarea accesului direct nerestrictionat si deplin, conform art.40, alin.(1) din OUG nr.34/2006 modificata si completata ulterior
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 14:03