Achizitie publica - Prestarea serviciilor de colectare, transport, eliminare (neutralizare) deseuri chimice - SUBSTANTELOR PERICULOASE(TOXICE,STUPEFIANTE, RADIOACTIVE SI PRECURSORI I,II,III), TRATAREA SI ELIMINAREA DESEURILOR LICHIDE
Detaliu pentru invitatia numarul 339462
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339462/14.11.2012
Denumire contract: Prestarea serviciilor de colectare, transport, eliminare (neutralizare)deseuri chimice- SUBSTANTELOR PERICULOASE(TOXICE, STUPEFIANTE, RADIOACTIVE SI PRECURSORI I, II, III), TRATAREA SI ELIMINAREA DESEURILOR LICHIDE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. nr. 2 BucurestiCod fiscal: 4505316, Adresa: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.316.30.49, Fax: 021.316.49.01
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011646, telefon: +40 213163049, fax: +40 213164901, persoana de contact: Serviciu Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, : Serviciu Achizitii Publice, Corp C, Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciilor de colectare, transport, eliminare (neutralizare)deseuri chimice- SUBSTANTELOR PERICULOASE(TOXICE, STUPEFIANTE, RADIOACTIVE SI PRECURSORI I, II, III), TRATAREA SI ELIMINAREA DESEURILOR LICHIDE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de colectare, transport, eliminare (neutralizare)deseuri chimice- SUBSTANTELOR PERICULOASE(TOXICE, STUPEFIANTE, RADIOACTIVE SI PRECURSORI I, II, III), TRATAREA SI ELIMINAREA DESEURILOR LICHIDE
II.1.6) CPV: 90523000-9 - Servicii de eliminare a deseurilor toxice, cu exceptia deseurilor radioactive si a solurilor contaminate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.616, 30 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei.( data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare)In situatia in care exista oferte depuse de un ofertant/asociere care aucalitatea de IMM, acesta/aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie; daca in asocierea respectiva unul din asociati nu esteIMM, atunci nu se vor invoca respectivele reduceri. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la C.N.S.C. impotriva unui act al autoriatiicontractante si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului , conform art.278¹, alin. 1, lit. a) din O.U.G. 34/2006, 1% din valoarea estimata a acord cadrului.Valabilita garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita deprimire a ofertelor- Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cont nr. RO55TREZ7015005XXX000179 Trezoreria Sector 1, Bucuresti.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la procedura Cerere de oferte privind achizitionarea de reactivi, perioada devalabilitate a acestuia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi executata de catreautoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrageoferta in perioada de valabilitate a acesteia.
Garantie de buna executie
reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA daca valoarea contractului subsecvent depaseste 5.000 euro(echivalenta leu/euro se va face la data intrarii in vigoare a contractului subsecvent)Modalitatea de constituire a garantiei de participare( conform art.90 din H.G. 925/2006 modificat pri H.G. 1045/2011): -printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ; -prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; - prin retineri succesive dinsumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ( conform HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69/1 din O.U.G. nr. 34/2006 prezentata conform Ordinului ANRMAP nr. 170 din 7 mai 2012 - Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare" la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Reprezentantul A.C. - Serban BucurPersoana care semneaza bugetul - Ec. Claudia DiaconuPersoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Director Medical- Dr. Peta Dumitru, Sef Serviciu Achizitii- Ec. Dragos Dinca, Sef Serviciu Administrativ- Stefan Laibner, Compartiment Juridic- Jr. Mihaela Marinescu-Declaratia de participare la procedura - Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare" la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie;
-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare" la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.In cazul asocierii, pentru a beneficia de Prevederile Legii 346/2004, fiecare dintre membrii asocierii se va incadra in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.-Informatii privind asocierea -Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii auobligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezidentDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul" Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertuluisau autorizatie pentru desfasurarea de activitati economice - Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Persoanele fizice autorizate/intreprinzatorii individuali si intreprinderile familiale vor prezenta autorizatie pentru desfasurarea de activitati economice in baza OUG nr. 44/2008.-Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit-Autorizatie de mediu - Operatorul economic va prezenta autorizatie de mediu emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza de activitate a acestuia, atat pentru transportator cat si pentru eliminatorul final, pentru serviciile solicitate de autoritatea contractanta. Autorizatia va fi valabila la data organizarii procedurii de licitatie si se solicita in baza OUG 195/2005 privind protectia mediului aprobata cu Legea 265/2006, in cadrul autorizatiei de mediu sa fie specificate urmatoarele coduri de deseuri: 18 01 06; 18 01 07; 18 01 08; 18 01 08*, 18 01 09.- Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear ? conform art. 8 din Legeanr. 111/1996 ? privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare a Reglementarilor nationala de securitate radiologica, eliberata de C.N.C.A.N.-Acord de functionare - Operatorul economic va prezenta acordul de functionare emis de primaria pe raza careia ofertantul isi desfasoara activitatea, valabil la data organizarii procedurii de licitatie.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul".Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original .Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate prestarea serviciilor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. Nota: Toate documentele solicitate trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere aofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Acord de subcontractare-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul-Autorizatie de transport al deseurilor medicale periculoase-Referatul tehnic al instalatiei de neutralizare-Referatul tehnic pentru autovehiculele de transport deseuri periculoase-Inregistrare ITM-se solicita in baza Legii 263/2005 privind regimul substantelor si preparatelor chimice, periculoase si toxice, completare a Legii 360/2003-Aviz sanitarUtilaje/Dotari-Autoutilitara prevazuta cu termoizolatie interioara si agregat frigorific.-Cantar etalonat pentru cantarirea deseurilor chimice periculoase(cantar electronic atestat si certificat de institutiile abilitate, necesar cantaririi deseurilor la preluare.)-Personal pregatit pentru manipularea cu substante chimice periculoase* Certificat ADR pentru conducatorii auto* Aviz persoana desemnata* Certificat de pregatire - consilier de sigurantaToate in copie (stampilat conform c -Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent-Sistem de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 11:45