Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestarea serviciilor de curatenie la sediul Consiliului Judetean Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 285126
Autoritate contractanta
Consiliul Judetean Arad
Cod de identificare fiscala: 3519941
Adresa: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Arad
Telefon: 0257.281.885
Fax: 0257.250.170
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Prestarea serviciilor de curatenie la sediul Consiliului Judetean Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de curatenie la sediul Consiliului Judetean Arad
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 15:39
Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Corneliu Coposu, nr. 22, jud Arad, cod postal 310003
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Corneliu Coposu, nr. 22, jud Arad, cod postal 310003
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 77, 247.97 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.calitatea de particip.la proced.-Form.1; Certif.particip. la licitatie cu oferta independ.-Formu.1.1; Decl. eligib.-Form.3; Decl.neîncadrarea art.181/OUG34/ 2006-Form.4; Certif.atestare fiscala-buget local, Certif.ANAF; Certif. constat.ORC, Certif. înreg.ORC;Bilant ctb 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activ. 2007, 2008, 2009 sa fie de minim 140.000 lei; Ofertantul trebuie sa faca dovada încheierii (semnarii) în ultimii 3 ani de activ.(socotiti prin raportare la data public. invit. de part.), a cel mult 3 contracte de servicii de natura similara ce fac obiectul procedurii a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 60.000 lei, fara TVA. Decl.privind lista princip. servicii prest. în ultimii 3 ani?Form.7;Decl. efectiv mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.? Form.10, Decl.pers. ce va fi angajat în contract-Form.11;Decl.utilajele, instal.echip. tehnice-Form.13; Decl. respect.masurilor de protectie a mediului, muncii.
SEAP, E-mail, Posta. Garantia de participare: 1000 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer