Achizitie publica - Prestarea serviciului de dezvoltare si implementare a unei solutii software pentru promovarea culturii si traditiilor maritime comune din bazinul Marii Negre-platforma integrata colaborativa-MARPLAT
Detaliu pentru invitatia numarul 355567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M.02192
Numar invitatie: 355567/08.11.2013
Denumire contract: Prestarea serviciului de dezvoltare si implementare a unei solutii software pentru promovarea culturii si traditiilor maritime comune din bazinul Marii Negre-platforma integrata colaborativa-MARPLAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M.02192Cod fiscal: 4515484, Adresa: STR. FULGERULUI, NR. 1, CONSTANTA, Constanta, Telefon: +40 241626200-1119, Fax: +40 241643096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciului de dezvoltare si implementare a unei solutii software pentru promovarea culturii si traditiilor maritime comune din bazinul Marii Negre-platforma integrata colaborativa-MARPLAT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de dezvoltare si implementare a unei solutii software pentru promovarea culturii si traditiilor maritime comune din bazinul Marii negre-platforma integrata colaborativa-MARPLAT, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 72212190-7 - Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 821 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul de 7156 lei. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constituire: 1. in lei, prin scrisoare de garantie bancara, sau 2. in lei, prin instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tip ?polita de asigurare?; sau 3. in lei prin virament bancar (ordin de plata, vizat de catre banca) in contul nr. RO55TREZ2315005XXX000413 Trezoreria Constanta. In situatia unei contestatii, daca Consiliul respinge contestatia se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3578, 21 lei. NOTA: Ofertantul va avea obligatia sa depuna documentele de constituire si exprimare a garantiei de participare (punctele 1 sau 2 ) atat pe SEAP, cat si in original la sediul autoritatii contractante ( UM 02192, Str Fulgerului, nr. 1 Constanta ? biroul achizitii) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, insotite de Scrisoare de inaintare conform Formularului nr. 1 din Sectiunea III. Pentru documentele in original, privind constituirea garantiei de participare, autoritatea contractanta nu isi asuma nici o responsabilitate pentru ratacirea acestora daca nu sunt depuse la adresa si locul mai sus mentionat, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Pentru intreprinderile mici si mijlocii , se aplica prevederile din Legea 346/2004.Data la care se va calcula echivalenta leu/alta valuta: - conform cursului B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Constituire si exprimare: 1. in lei, prin scrisoare de garantie bancara (Sectiunea a III-a ? Formularul nr. 9), sau 2. instrumente de garantare emise de societati de asigurare, de tip ?polita de asigurare? sau 3. depunerea unor sume de bani la casieria unitatii. 4. Orice alta modalitate conform art. 90 alin. (1) - (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Garantia de buna executie constituita prin formele enumerate mai sus se va prezenta obligatoriu in original la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in situatiile prevazute de art. 91 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru intreprinderile mici si mijlocii se aplica prevederile din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta: 1. o declaratie privind eligibilitatea, completata conform Formularului A din sectiunea III2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, completatat conform Formularului B din sectiunea III.3. Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006 -Completarea formularului D din Sectiunea III.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Chitac Vergil; Costache Viorel; Petrariu Gheorghe; Balulescu Lina, Scripcariu Gabriel; Zainea Florin, Dobref Vasile, Tarabuta Octavian, Emandii Eduard, Zanfir Viorel, Caraiani Oana, Ivan Florina, Ivascu Danut, Ivanov Georgiana, Tirsoaga Mihai.4.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Odrinului nr. 314/2010, completat in conformitate cu Formularul C din sectiunea III si semnat de reprezentantul legal al ofertantului.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 2) din sectiunea III. Se va prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include p[restarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei ;Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata la sediul acesteia.Persoane juridice /fizice straineSe va prezenta: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Asigurarea a cel putin unei persoane de specialitate IT care sa dezvolte si implementeze platforma.Se va completa Formularul nr. 6 din Sectiunea III;, Informatii privind oferta comuna(daca este cazul). In cazul depunerii unei oferte comune atat liderul de asociere cat si asociatul/asociatii, vor depune documentele de calificare conform fisei de date a achizitiei., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii, conform Formularului 10 din sectiunea III. - Inainte de incheierea contractului, ofertantul declarat castigator va prezenta acordurile de subcontractare (contractele) incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. - Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. - Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiare initiale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Instrumentul European de Vecinatate si Parteneriat ( E.N.P.I.))
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 11:10