Achizitie publica - Prestarea serviciului de intretinere si reparare echipamente de geniu
Detaliu pentru invitatia numarul 337036
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337036/09.10.2012
Denumire contract: Prestarea serviciului de intretinere si reparare echipamente de geniu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02210 BucurestiCod fiscal: 4193176, Adresa: Str. Antiaeriana nr.12, Bucuresti, Telefon: 021/4210811 int 122, Fax: 021/4210822
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciului de intretinere si reparare echipamente de geniu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de intretinere si reparare a echipamentelor de geniu
II.1.6) CPV: 50630000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor militare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 372.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 2% din valoarea estimata a acordului cadru ( fiecare lot reprezentand un acord cadru).- va avea o valabilitate identica cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 zile de la data limitadepunerii ofertelor.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art.86, alin.1 si 5 din H.G nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de reducerea la jumatate a cuantumului garantiei de participare, constituite in vederea participarii la procedura de achizitii publice.In cazul in care ofertantul intelege sa conteste procedura de atribuire, avand in vedere dispozitiileart .278^1 din OUG 34/2006, operatorilor economici carora li se vor respinge contestatiile de catre C.N.S.C. ca fiind nefondate, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului .Nota: Pentru constituirea garantiei de participare prin O.P. codul unic de identificare si contul IBAN sunt: C.U.I. 4193176IBAN: RO86TREZ7065005XXX000087 ? deschis la Trezoreria Sector 6.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea , fara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.Se poate constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art. 90 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici care se incadreaza in categoria I.M.M., beneficiaza, conform prevederilor art.16(2) din Legea nr. 346/2004 cu privire la I.M.M., de constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 2, 5% din valoareafara TVA, afiecarui contract subsecvent atribuit in baza acordului cadru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa respecte prevederile art.180 si 181 din O.U.G nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertant va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea, conform Formular nr.1;
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr.2;
- Persoanele cu functii de conducere conform art.69ยน din O.U.G. 34/2006: Bixi Pompiliu Mocanu, Veronel Clapon, Mihai Paul, Marinela Draganescu, Laura Lixandru, Angelo-Daniel Bordei, Dan Georgescu.-declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Forlular nr.3.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4;Modelele de documente se gasesc infisierul ? Formulare si modele.Documentele vor fi datate, stampilat e sisemnate de persoana autorizata. Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertantva prezenta urmatorul document: Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialdin care sa rezulte ca obiectul de activitate include prestarea serviciilor pentru care depune oferta;Nota: Operatorul economic a carei oferta va fi clasata pe locul I are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, in original / copie legalizata.2.Operatorul economic trebuie sa detina autorizatie R.A.R. valabila pentru toate gamele pentru care a depus oferta, conform O.G. 82/2000 cu modificarile ulterioare si R.N.T.R.-9/2005, precum si autorizatie C.N.C.I.R. conform dispozitiilor Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor mecanice sub presiune si de ridicat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine prin accesarea fisierelor anexate la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 15:21