Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestarea serviciului de proiectare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 767 Dobresti ? Varciorog, Sector de la km 10+940 la 27+500, L = 16,560 km?


Detaliu pentru invitatia numarul 354852
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 354852/18.10.2013
Denumire contract: Prestarea serviciului de proiectare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 767 Dobresti ? Varciorog, Sector de la km 10+940 la 27+500, L = 16, 560 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: +40 0259441317, Fax: +40 0259441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciului de proiectare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 767 Dobresti ? Varciorog, Sector de la km 10+940 la 27+500, L = 16, 560 km?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de proiectare pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare DJ 767 Dobresti ? Varciorog, Sector de la km 10+940 la 27+500, L = 16, 560 km?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 741.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 5.354.83 Ron, reprezentand 2% din valoarea contractului.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul anexat); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4422997
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator/furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul/furnizor are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul/furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 1.1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 1.2., in original.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 3.a), in original de catre: Ofertant, Ofertantul asociat, Subcontractant, Tertul sustinator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte ? Cornel PopaCarmen Soltanel - Secretarul JudetuluiKiss Alexandru ? VicepresedinteIoan Mang - VicepresedinteFilip Cheseli? Director executivDimitrie Musca ? Director executivSarkady Zsolt Csaba ? Director executivSimon Maria- arhitect sefMaria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii PubliceNicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii PubliceMonika Gaje ? consilier Achizitii PubliceBorsos Beata - consilier juridic Achizitii PubliceAna-Laura Cociuba - consilier Achizitii PublicePopa Delia - consilier Achizitii PubliceAvrigeanu Ionel? Consilier judeteanBezi Ovidiu ? Consilier judeteanBirta Florin-Alin ? Consilier judeteanBogdan Florin-Emil ? Consilier judeteanBogdan Traian ? Consilier judeteanBulzan Traian - Consilier judeteanButi?ca Valentina ? Consilier judeteanCopil Ovidiu ? Consilier judeteanDer?idan Dan Ioan ? Consilier judeteanDume Dorel Marcel ? Consilier judeteanFoncea Gheorghe Dacian ? Consilier judeteanForro; Laszlo; ? Consilier judeteanGherdan Nicolae ? Consilier judeteanGrim Andras ? Consilier jude?eanPetru? Vasile ? consilier jude?eanPopa Alina ? Consilier judeteanPanti? Carmen- consilier Jude?eanMaghiar Calin? Consilier judeteanOros Florian-Victor ? Consilier judeteanPavel Emilian ? Consilier judeteanPop Viorel-Mircea ? Consilier judeteanCosta Traian ? Consilier judeteanSala Ioan ? Consilier judeteanSarkozi Alexandru ? Consilier judeteanScridon Smaranda-Rozaura-Maria ? Consilier judeteanStrani? Mircea ? Consilier judeteanLakatos Ioan? consilier jude?eanSzabo; Stefan-Gheza ? Consilier judeteanToderici Mihai ? consilier jude?eanTurucz Maria ? Consilier judetean?irle Radu ? Consilier judeteanVolo?eniuc Dumitru ? Consilier judeteanOfertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine: Se va solicita prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 520.000 lei. Se vor lua in calcul ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorului economic. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Informatii privind asociereaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., Informatii privindangajamentul fermIn cazul in care of isi demonstreaza situa?ia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina exclud de la procedura conform art.180, art. 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 5, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba efectuat in ultimii 3ani cel putin un contract de prestari servicii similar in valoare de minim 260.000lei (fara TVA)., Se va prezenta odeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si o Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat ca fiind minim necesar in executia contractului : informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptulca are personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciilor(Anexa nr.6). Personal cheie: Personal cheie: cel putin 1 arhitect(indeplinirea conditiei dovedita prin cv, diploma respectiv copie contract de munca/colaborare/angajament de participare) si un specialist cu studii superioare in domeniul drumuri (indeplinirea conditiei dovedita prin cv, diploma respectiv copie contract de munca/colaborare/angajament de participare), Informatii privind subcontractarea : Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului, decl.priv.neincadrarea prev. art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 . Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 (sau echivalent) un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificat sau orice alt document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa., Standarde mediuOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 (sau echivalent) un sistem de mediu pentru produsele care vor fi utilizate in vederea indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificat sau orice alt document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer