Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerile pentru CAMERA DEPUTATILOR si SENAT din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 337473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL OLT
Numar invitatie: 337473/16.10.2012
Denumire contract: Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot pentrualegerile pentru CAMERA DEPUTATILOR si SENAT din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL OLTCod fiscal: 4394854, Adresa: BD. A. I. CUZA, NR. 12, Slatina, Telefon: 0249410090, Fax: 0249432968
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. A. I. CUZA, NR. 12, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249410090, fax: +40 249432968, persoana de contact: INSTITU'IA PREFECTULUI JUDETUL OLT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL OLT, str. A.I.Cuza nr.12, SLATINA, JUD. OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL OLT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot pentrualegerile pentru CAMERA DEPUTATILOR si SENAT din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesare organizarii alegerior pentru CAMERA DEPUTATILOR si SENAT din anul 2012: - Alegerea membrilor din SENATUL ROMANIEI ? aproximativ 425.100 buletine de vot in format A4, avand fiecare intre 8-12 pegini;
-Alegerea membrilor din CAMRERA DEPUTATILOR ? aproximativ 425.100 buletine de vot format A4 avand fiecare intre 8 - 12 pagini.Pagina a doua a buletinului de vot (versoul primei coperti) va ramane goala, avand in inscrisa in subsol doar numerotarea paginii ? cifra 2.Penultima pagina a buletinului de vot (versoul copertii finale) va ramane goala, avand inscrisa in subsol doar numerotarea paginii.Ultima pagina a fiecarui tip de buletin de vot va ramane goala, pentru aplicarea stampilei de control.Paginile buletinului de vot, mai putin prima si ultima pagina, se numeroteaza.Se vor tipari un numar de 4.000 liste electorale suplimentare, 4.000 liste ?extrasde pe copia listei electorale permanente sau listei electorale suplimentare? utilizat pentru votarea cu -urna speciala-, fiecare pe o pagina/fila format A4.Ambalarea buletinelor de vot se va face pe sectii de vot, pe tipuri de buletine (pentru deputati si pentru senatori), in pachete sigilate de 100 buc, care vor fi grupate pe seturi (300 sau 500 bucati) iar fractiunile vor fi ambalate separat.Transportul buletinelor de vot pana la sediul institutiei, cat si transportul hartiei de la unitatea teritoriala a Administratiei Rezervelor Nationale de Stat la punctul de depozitare a prestatorului precum si transportul pentru restituirea hartiei ramase neconsumata catre unitatea teritoriala a Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, intra in sarcina prestatorului.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare este de 4.500 lei ;? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;
- Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.Garantia se va depune, daca va fi constituita prin virament, in contul RO02TREZ5065005XXX000225, deschis la Trezoreria Municipiului Slatina.Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform art. 86 alin (6) din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin depunerea sumei intr-un cont bancar la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depunofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010.- prezenbtarea cazieruluifiscal al operatorului economic si al administratorului si asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Regional al Comertului;;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Persoanele cu functii de decizie in cadrul INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL OLTsunt: Prefect- EUGEN IONICA; Subprefect-VIRGIL DELUREANU; Sef birou financiar contabilitate-GEANTA VALENTIN; Sef Serviciu Verificarea Legalitatii a Aplicarii Actelor Normative-SERBAN NICOLETA, Director Cancelarie-STOICHICESCU DAN, membru in comisia de evaluare oferte ?COSTEA GRAMESCU IOANA MIHAELA, membru in comisia de evaluare oferte-STOICA MARICICA, - presedinte cu drept de vot in comisia de avaluareCOJOCARU DOINA MIHAELA;Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. -Certificat constatator ONRCNota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 300.000 lei, Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerintanr. 4 -Asigurarea cu utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr. 5 -Descrierea fluxului tehnologic privind posibilitatea tiparirii buletinelor de vot, respectandu-se conditiile de calitate si termenul de executie., Cerinta nr.6 ? Asigurarea depozitarii, manipularii si pastrarii in conditii de siguranta a buletinelor de vot sia tamburilor/balotilor de hartie preluati in custodie. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de site-ul Institutiei Prefectului - Judetul Olt www.prefecturaolt.ro sau on line de pe site-ul SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer