Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Hunedoara, la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale in data de 10 iunie 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 323767
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL HUNEDOARA
Numar invitatie: 323767/09.04.2012
Denumire contract: Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Hunedoara, la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale in data de 10 iunie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL HUNEDOARACod fiscal: 4374296, Adresa: DEVA, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 28, Deva, Telefon: 0254211850, Fax: 0254215099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEVA, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 28, Deva, Romania, cod postal: 330025, telefon: +40 254211850, fax: +40 254215099, persoana de contact: Maria Mos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DEVA, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 28, Deva, camera 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Hunedoara, la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale in data de 10 iunie 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tiparirea unui numar de 1.800.000 buletine de vot pentru alegerile pentru autoritatile publice locale din data de 10 iunie 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.400 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari(Formularul nr. 11), eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.- in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO25TREZ36623510120xxxxx deschis la Trezoreria mun. DevaPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile ?Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare = 2.200 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved art.180 din OUG nr 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved art.181din OUG nr 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese (art. 69^1)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: STEFAN ? IOAN DEZMERI ? PREFECT, MARIUS ? LUCIAN SZABO ? SUBPREFECT, OCTAVIAN VINTILA ? PRESEDINTELE COMISIEI DE EVALUARE, MARIA MOS ? MEMBRU AL COMISIEI, LIA GOANTA - MEMBRU AL COMISIEI, IULIANA MONICA PAVEL ? MEMBRU DE REZERVA AL COMISIEIIOAN MANDULA ? MEMBRU DE REZERVA AL COMISIEI.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraCertificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic(181 Tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? care sa contina cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 440.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Lista principalelor serviciiOfertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a unui contract similar tiparire/imprimare, acarui valoare individuala fara TVA sa fie egala sau mai mare de 220.000 lei, sau maxim a 3 contracte a caror valoare totala cumulata sa fie egala sau mai mare de 220.000 lei fara T.V.A.Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii tipografice prestate de la infiintare.Prin contract similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate sunt de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica., Informatii privind prestarea de servicii similare., Informatii privind dotarile specifice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, ,Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea proprie sau in chirie cel putin o rotativa de ziar cu o capacitate de tiparire de minim 5000 kg/zi, Spatiu de depozitare de minim 100 mp.Nota: a) Spatiul de depozitare va fi acoperit, fara umiditate, inchis, cu posibilitatea sigilarii intrarilor pentru depozitare hartie si buletine de vot.b) autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a vizita spatiul de depozitare, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul), Acord de asociere (daca este cazul) Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana ISO 9001:2008 sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul Institutiei Prefectului - judetul Hunedoara, Deva, str. 1 Decembrie, nr. 28, jud. Hunedoara, camera 8
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer