Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Hunedoara, la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat in data de 09 decembrie 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 336640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL HUNEDOARA
Numar invitatie: 336640/04.10.2012
Denumire contract: Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Hunedoara, la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat in data de 09 decembrie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL HUNEDOARACod fiscal: 4374296, Adresa: DEVA, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 28, Deva, Telefon: 0254211850, Fax: 0254215099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEVA, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 28, Deva, Romania, cod postal: 330025, telefon: +40 254211850, fax: +40 254215099, persoana de contact: MOS MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DEVA, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 28, Deva, Romania, camera 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Hunedoara, la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat in data de 09 decembrie 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului de tiparire a buletinelor de vot ce vor fi utilizate in judetul Hunedoara, la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat in data de 09 decembrie 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari(Formularul nr. 11), eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.- in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO87TREZ3665005XXX002137 deschis la Trezoreria mun. DevaPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile ?Art. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare = 1.500 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 2, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;Declara?ie pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul 3, intocmit in baza art. 69.1din OUG nr. 34/2006;Persoanele ce de?in functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: SORIN ADRIAN VASILESCU? PREFECT, VASILICA POTECA ? SUBPREFECT, OCTAVIAN VINTILA ? PRESEDINTELE COMISIEI DE EVALUARE, MARIA MOS ? MEMBRU AL COMISIEI, LIA GOANTA - MEMBRU AL COMISIEI, RODICA VASILESCU ? MEMBRU DE REZERVA AL COMISIEIDANIEL PISOIU ? MEMBRU DE REZERVA AL COMISIECertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate de atestare fiscala privind plata taxelor ?i impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDeclaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile), emis in baza Legii nr.26/1990, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ce va cuprinde si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual lei/valuta comunicat de BNR), Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 300.000 lei.Prezentare copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) depuse la ORC sau inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte valoarea cifrei de afaceri globale.(pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual lei/valuta comunicat de BNR)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Lista principalelor servciii tipografice in conditii similare celor solicitate prin Caietul de Sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani unui contract de servicii de tiparire si activitati conexe tiparirii a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata de 150.000 lei (fara T.V.A) sau a maxim trei cotracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 150.000 lei (fara T.V.A.)Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii tipografice prestate de la infiintare.Prin contract similar se intelege acel contract al carui obiect si complexitate sunt de aceeasi natura cu caracteristicile serviciilor contractului pentru care se organizeaza prezenta procedura de achizitie publica., Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea proprie sau in chirie cel putin o rotativa de ziar cu o capacitate de tiparire de minim 5000 kg/zi si un aparat pentru numarat automat a buletinele de vot.Documente care atesta detinerea in proprietate sau chirie a utilajelor: roatativa de ziar cu o capaciatate de tiparire de minim 5000 kg/zi.Documente care atesta detinerea in proprietate sau chirie a aparatului de numarat, Spatiu de depozitare de minim 100 mp.Nota: a) Spatiul de depozitare va fi acoperit, fara umiditate, inchis, cu posibilitatea sigilarii intrarilor pentru depozitare hartie si buletine de vot.b) autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a vizita spatiul de depozitare., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Prezentarea personalului care va fi implicat in derularea contractului, cu specificarea numelor si a pozitiilor in cadrul echipei, Documente de confirmare: - copii contracte de munca/colaborare/declaratii de disponibilitate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze ISO 9001:2008 sau alte documenteechivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul Institutiei Prefectului- jud. Hunedoara (Deva, str. 1 Decembrie nr. 28, jud. Hunedoara, camera 8)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer