Achizitie publica - PRESTARI SERV. DE DIRIG. DE SANTIER_ ?REABILIT. SI MODERNIZ. STRAZI IN ZONA CENTRALA MUN.BISTRITA
Detaliu pentru invitatia numarul 312262
Municipiul Bistrita
Cod de identificare fiscala: 4347569
Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita
Telefon: 0263-237323, 0263-223923
Fax: 0263-237323, 0263-224706
Denumire invitatie: PRESTARI SERV. DE DIRIG. DE SANTIER_?REABILIT. SI MODERNIZ. STRAZI IN ZONA CENTRALA MUN.BISTRITA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII?REABILITAREA SI MODERNIZAREA STRAZILOR DIN ZONA CENTRALAAMUNICIPIULUIBISTRITA?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 31.08.2011 17:51
Data limita de depunere a ofertelor: 15.09.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIAMUNICIPIULUIBISTRITA ?Piata Centrala nr.6 , Compartiment Relatii cu Publicul
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIAMUNICIPIULUIBISTRITA ? Piata Centrala nr.6 , Compartiment Relatii cu Publicul
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 105, 204.91 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea;Decl. privind neîncadrarea în prevederile art. 181; Taxe, impozite: Certificate constatatoare cu plata impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si la bugetul local;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Informatii privindsituatia economico-financiara: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-minim 200.000 lei; Declaratia cu efectivul mediu anual si cadre de conducere în ultimii 3 ani;Conducerea tehnica de specialitate - persoaneledirect responsabile de îndeplinirea contractului. Informatii privind experienta similara-Lista principalelor prestari de servicii, din care sa rezulte prestareaîn ultimii 3 ani a cel putin unui serviciu similar în valoare egala sau mai mare de 100.000 lei fara TVA;Lista cu utilajele si dotarile specifice;Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea.
Documentatia se afla postata pe SEAP la rubrica "Documentatie si clarificari" atasata prezentei invitatii. Garantie de participare=2104 lei fara TVA.