Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii - Executarea lucrarilor silvice in fondul forestier administrat de R.P.L. Ocolul Silvic Talmaciu R.A. in anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 344498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala Ocolul Silvic Talmaciu R.A.
Numar invitatie: 344498/29.03.2013
Denumire contract: Prestari servicii - Executarea lucrarilor silvice in fondul forestier administrat de R.P.L. Ocolul Silvic Talmaciu R.A. in anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala Ocolul Silvic Talmaciu R.A.Cod fiscal: 22140498, Adresa: Str. N. Balcescu nr. 24, Talmaciu, Telefon: 0269/555514, Fax: 0269/555514
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. N. Balcescu nr. 24, Talmaciu, Romania, cod postal: 555700, telefon: +40 269555514, fax: +40 269555514, persoana de contact: Sediul ocolului din Talmaciu, Str. N. Balcescu nr. 24
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: R.P.L. Ocolul Silvic Talmaciu R.A. Str. N. Balcescu nr. 24, Talmaciu, jud. Sibiu, Romania, cod postal: 555700, telefon: +40 269555514, fax: +40 269555514,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere 0210)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii - Executarea lucrarilor silvice in fondul forestier administrat de R.P.L. Ocolul Silvic Talmaciu R.A. in anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari cu specific silvic
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este in cuantum de 2000 lei, are perioada de valabilitate pana la 30.05.2013 si se constituie conform mentiunilor din caietul de sarcini publicat in SEAP, cu respectarea prevederilor HG 925/2006
Garantie de buna executie
este in procent de 3 % din valoarea contractului si se constituie conform mentiunilor din caietul de sarcini publicat in SEAP cu respectarea prevederilor HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006) conform formularului 5 din sectiunea documente de atribuireDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 conform formularului 6 din sectiunea documente de atribuireDeclaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului 3 din sectiunea documente de atribuire Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, din care sa rezulte adresa actuala precum si ca obiectul de activitate include prestarea de servicii care fac obiectul procedurii de achizitie prin cerere de oferte si ca nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil pe ultimul an /semestru, vizat de organele competente si / sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care andidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. -Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestat de exploatare forestiera valabil la data licitatiei; declaratie pe propria raspunderePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer