Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii ? intocmire studiu de fezabilitate si proiectare cladire cu functiuni medicale in incinta Clinicii Boli Infectioase I din str. Gh.Doja nr.89 ?


Detaliu pentru invitatia numarul 338284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 338284/26.10.2012
Denumire contract: Prestari servicii ? intocmire studiu de fezabilitate si proiectare cladire cu functiuni medicale in incintaClinicii Boli Infectioase I din str. Gh.Doja nr.89 ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN MURESCod fiscal: 24014380, Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax: 0265-230001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 365882554, fax: +40 265230002, persoana de contact: NICOLETA SANDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy Nr.6, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii ? intocmire studiu de fezabilitate si proiectare cladire cu functiuni medicale in incintaClinicii Boli Infectioase I din str. Gh.Doja nr.89 ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii ? intocmire studiu de fezabilitate si proiectare cladire cu functiuni medicale in incintaClinicii Boli Infectioase I din str. Gh.Doja nr.89 ?
II.1.6) CPV: 79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 4233 lei. Perioada de valabilit :90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor ?Garantia de particip se poate constitui prin : ?instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz ? -virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 ?Cod Fiscal 24014380 ?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. ?In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare ? ANEXA 13. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC ca NEFONDATA se vor aplica prev. art.278indice 1 din OUG 34/2006.Suma retinuta de A.C.in astfel de situatie: 2822.57.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din val. Contract. fara TVA. Modul de constituire: ? instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asig ( conf. prev.art. 90, al. 1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare) sau ?retineri succesive din plata facturilor ? ? In acest caz, contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autorit contract are calitatea de autoritate publica, instit publica sau operator ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract? ( conf. prev art. 90, al. 3 din HG 925/2006 modif prin art. I din Hot 1045 din 19.10.2011 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrad JudithDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos AttilaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz LadislauDIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita LatesConsiliul de administratie: Presedinte: Dr. Vass leventeMembrii: Dr. Muresan AdrianConj.jur. Nemes GenicaEc. Bartha IosifProf.Dr. Nagy Ors);Conf. Ordin 170/2012: PRESEDINTE Consiliul Judetean Mures: DOBRE CIPRIANDIRECTOR ECONOMIC Consiliul Judetean Mures: BARTHA JOZSEFCompartiment Juridic: Dobru Gabriela;Olar LuciaServiciul achizitii publice ? contractare: Kovacs Angela, Sandor Nicoleta, Mirestean NiculinaIng. Harsan Florin; ing. Lengyel Sandor5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu ANEXA nr. 8. ( Precizarea formei in care operatorul economic depune oferta ? in nume propriu, ca subcontratant sau ca asociat).6.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de PRIMARIE care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 30.11.2011 vizat de organele de resort sau bilantul contabil la 31.12.2011- se va prezenta copie dupa Bilantul contabil., Fisa de informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. Valoarea minim impusa pt cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 560000 - se va completa formularul atasat - ANEXA 7. Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu 2011=4, 2379; 2010 =4, 2099; 2009 =4, 2373
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 anicontinand valori, , perioade de prestare, beneficiari -Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri ( proiectare constructie spitale). Aceasta lista va fi insotita de cel putin un document saucopii de pe parti relevante a maxim 2 contracte prin care sa se confirme prestarea de serviciiin valoare de 250000 lei. Fisele de experienta similara. Se vor completa ANEXELE 6 si 9., Informatii privind asociatii sau subcontractantii, Se vor completa, dupa caz, ANEXA nr.10 respectiv ANEXA nr. 11 cu subcontractantiirespectiv asociatii in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ?Asociatul, respectiv subcontractantul va prezenta documentele referitoare la experienta similara, pentru specialitatea pe care o executa ca si subcontractant, respectiv asociat ( indiferent de valoare ). Se vor explicita fizic si valoric partile partile care vor fi executate de subcontractanti, respectiv asociati., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice - se va completa ANEXA 5, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- se va completa Anexa nr. 12., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii ? se va prezenta lista personalului cu care se va realiza proiectul, personal care, trebuie sa fie compus din specialisti in domeniul proiectarii constructiilor civile si instalatiilor aferente. -Curriculum Vitae, pentru specialistii angajati in echipa de proiect, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul proiectului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate . Certificat ISO 9001 privind standardele de asigurare a calitatii - Domeniul de aplicare: Proiectare constructii civile pentru domeniul medical si constructii industriale. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001sau echivalent., Certificat ISO 14001privind managmentul de mediu - Domeniul de aplicare: Proiectare constructii civile pentru domeniul medical si constructii industriale. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a protectiei mediului din seria ISO14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer