Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii : Studiu de Fezabilitate- Consolidare alunecare de teren Intrarea Cetatuia


Detaliu pentru invitatia numarul 14132
Autoritate contractanta
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Cod de identificare fiscala: 2540813
Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
Telefon: 0250731016 int.130
Fax: 0250731843
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Prestari servicii : Studiu de Fezabilitate- Consolidare alunecare de teren Intrarea Cetatuia
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Prestari servicii : Studiu de Fezabilitate- Consolidare alunecare de teren Intrarea Cetatuia
Stare procedura: -
Data publicarii: 16.03.2007 09:14
Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Rm. Valcea , str. G-ral Praporgescu, nr. 14 , camera 15
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Scrisoarea de inaintare, garantia de participare, imputernicire scrisa- Formular 12A" Declaratii privind eligibilitatea"
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si formulare tip de plata a taxelor si impozitelor-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente- Statutul societatii-Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- completare formular "Informatii generale ofertant"
- Lista principalelor servicii prestateîn ultimii 3ani, completare formular 12D- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani- Informatii privind subcontractantii (daca e cazul)
Cost: 20 lei , direct casierie sau OP cont RO14TREZ67121360250XXXXX
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer