Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRESTARI SERVICII CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 320660
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Europene
Numar invitatie: 320660/24.02.2012
Denumire contract: PRESTARI SERVICII CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor EuropeneCod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 213085374, fax: +40 213085399, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice, Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SERVICII CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza prestarea serviciilor de curatenie pentru sediul ministerului situat in Bucuresti, Bd Aviatorilor nr 50A, sector 1 si pentru spatiul aflat in administrare ?Centrul Infoeuropasituat in Bucuresti, Calea Victoriei nr. 88, incinta BCU Carol I, sector 1
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 784, 00 lei pentru LOTUL 1 si de 120, 00 lei pentru LOTUL 2printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232- Deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie intocmit conform art. 87 alin.1 din H.G.925/2006. Valabilitate 80 de zile de la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 1; 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL 2; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completata in conformitate cu FORMULARUL 3; 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu FORMULARUL 4. Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante sunt: Florentina Tudor, Andreea Ciocarlan, Camelia Sandu, Marian Anghel, Iulica Lutan, Bogdan Nedea5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.. 1.Cerinte minime obligatorii: Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor).- - original, copie legalizata sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?I seva solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizataPersoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Cerinta se considera indeplinita prin prezentarea cel putin a unui document/contract/process verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim: LOT 1- 39.200, 00 leiLOT 2 ? 6.000, 00leiCursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 ? 4, 2379 lei/euroPentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget Ofertantul va face dovada asigurarii unui nivel corespunzator alprotectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent: Documentul trebuie sa fiein termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine din SEAP, www.e-licitatie.ro, de la adresa www.maeur.ro, sau prin solicitare scrisa la adresa de email [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer