Achizitie publica - Prestari servicii curatenie sediu DSP Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 331897
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331897/18.07.2012
Denumire contract: Prestari servicii curatenie sediu DSP Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Sanatate Publica DambovitaCod fiscal: 4207123, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu nr.15-19, Targoviste, Telefon: 0245-613604, Fax: 0245-611067
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii curatenie sediu DSP Dambovita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de curatenie la sediul DSP Dambovita
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 630 lei - modalitatea de constituire : conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, astfel: a) Scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante-(Formular 7), sau b) ordin de plata in contul RO84 TREZ 2715 005X XX00 0224 deschis la Trezoreria Targoviste cod fical 4207123 - perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor - documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare se va depune electronic in SEAP, in copie lizibila, semnat si stampilat?conform cu originalul?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -Formularul 32.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 43.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010-Formular 4.14.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 -Formularul 4.2Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Gabita Neagu - Director Executiv Adjunct Sanatate Publica; ec. Marioara Neagu - Director Executiv Adj. Economic; Adrian Ungureanu - Consilier Juridic; ing Adrian Badea - Comp Achizitii Publice -presedinte comisie evaluare; cons Chiriac Gelu; ref Nicolae Nicolae - membeii in comisia de evaluare5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ?copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ?copie lizibila certificata ?conform cu riginalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani- cerinta de calificare minim 31.500 lei/an
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara : lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din cadrul listei, unul sau mai multe contracte similare a caror valoare insumata sa fie de minim 31.500 lei, fara TVA, 2.Personal : Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - cerinta de calificare minim 6 peroane.Se va anexa la declaratie CV-ul personalului de conducere si al personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Persoanele nominalizate pentru prestarea serviciului: - vechime minim un an in domeniu - instruite privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena -conform Ordin M.S 1225/2003
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 11:47