Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de Elaborare expertiza tehnica si DALI pentru 4 obiective: Reparatii Sediu DRDP Craiova, Reparatii District Voineasa, Lucrari de aparare la pod pe DN 67 D km 11+092, Refacere rampe si amenajare la pod pe DN 67 D km 18+976


Detaliu pentru invitatia numarul 323628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 323628/06.04.2012
Denumire contract: Prestari servicii deElaborare expertiza tehnica si DALI pentru 4 obiective: Reparatii Sediu DRDP Craiova, Reparatii District Voineasa, Lucrari de aparare la pod pe DN 67 D km 11+092, Refacere rampe si amenajare la pod pe DN 67 D km 18+976
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii deElaborare expertiza tehnica si DALI pentru 4 obiective: Reparatii Sediu DRDP Craiova, Reparatii District Voineasa, Lucrari de aparare la pod pe DN 67 D km 11+092, Refacere rampe si amenajare la pod pe DN 67 D km 18+976
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii deElaborare expertiza tehnica si DALI pentru obiectivele: LOTUL 1: Reparatii Sediu DRDP CraiovaLOTUL 2: Reparatii District VoineasaLOTUL 3: Lucrari de aparare la pod pe DN 67 D km 11+092LOTUL 4: Refacere rampe si amenajare la pod pe DN 67 D km 18+976
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 1.900 lei, din care : - Lotul 1 = 800 lei - Reparatii Sediu DRDP Craiova;
- Lotul 2 = 500 lei - Reparatii District Voineasa ;
- Lotul 3 = 300 lei - Lucrari de aparare la pod pe DN 67 D km 11+092;
- Lotul 4 = 300 lei - Refacere rampe si amenajare la pod pe DN 67 D km 18+976, Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: *prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR cu numarul: RO 26RNCB0134018837240001 LEI. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare; * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma calculata cf. prevederilor art. 2781 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC; * prin depunere numerar la casieria DRDP Craiova, STR. Calea Severinului nr. 17, Craiova. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-rile beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia se constituie: i) Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; ii) Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea prezentului contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Formularul nr.3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (persoanejuridice/fizice romane si straine - a) se va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Se vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314, din 12 octombrie 2010 - se va prezenta Formularul 2 din Cap IV. Formulare - din Documentatia deAtribuire)., Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 691 , (evitarea confictului de interese).Din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Stoica Stefan Bucur, Ilie Doina, Lumezeanu Adrian, Radu Mihai, Goga Alin, Nedelcu Delia. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 209.676, din care : Lotul 1= 88.710lei fara TVA ;Lotul 2= 56.450lei fara TVA ;Lotul 3= 32.258lei fara TVA ;Lotul 4 = 32.258lei fara TVA .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de prestari servicii similar cu cel supus prezentei proceduri, respectiv expertize tehnice si DALI pentru constructii civile (Lot 1 si Lot 2) si respectiv infrastructura de transport (Lot 3 si Lot 4).Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 104.838 lei fara TVA, din care : Lotul 1= 44.355lei fara TVA ;Lotul 2= 28.225lei fara TVA ;Lotul 3= 16.129lei fara TVA ;Lotul 4 = 16.129lei fara TVA .Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 2 (doua) contractesimilare., Of tb sa dem ca disp de pers de spec: A. pt Lotul 1 si Lotul 2: -sef proiect - arhitect cu drept de semnatura -min 1 pers;
-ing constr civ ? min 1 pers;
-ing spec instal electr autoriz ANRE proiectare - min 1 pers;
-ing spec instal term, sanit, apa-canal - min 1 pers;
-ing spec geolog atestata in domeniul A(f) - min 1 pers;
-ing proiect spec instal gaze autorizat ANRE-min 1 pers;
-verif proiect autoriz - min 1 pers;
-ing spec auditor energetic - min 1 pers;
-ing spec cadastru autorizat OCPI - min 1 pers;
-exp teh ? spec constr ? min 1 pers.B. pt Lotul 3 si Lotul 4: -sef proiect ? ing constr drum si pod ? min 1pers cu exp de min 3 ani;
-ing constr drum/pod ? min 1pers cu exp de minim 3 ani;
-ing spec geolog atestata in domeniul A(f)- min 1 pers;
-ing spec constr sau arhitect ? min1 pers;
-verificat proiect autoriz -min 1 pers;
-ing spec cadastru autoriz OCPI - min 1 pers;
-exp teh autorizat? spec constr - min 1 pers;
-ing constr atestat MMGA - min 1 pers;, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila, gratuit, in SEAP, pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul autoritatii www.drdpcv.ro/achizitii publice/proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer