Achizitie publica - PRESTARI SERVICII DE ANALIZE MEDICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 344420
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344420/28.03.2013
Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE ANALIZE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL ORASENESC RUPEACod fiscal: 4384516, Adresa: RUPEA , STR. REPUBLICII , NR. 128, Rupea, Telefon: +40 0268260891, Fax: +40 0268260243
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RUPEA , STR. REPUBLICII , NR. 128, Rupea, Romania, cod postal: 505500, telefon: +40 0268260891, fax: +40 0268260243, persoana de contact: ADELA STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rupea, str. Republicii , nr 128, jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE ANALIZE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestari servicii analize medicale in cadrul laborator Spital Orasenesc Rupea
II.1.6) CPV: 85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
200 ron
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia privind eligibilitatea(formular B1)certificate constatatoare privind indeplinirea obligatilor exigibile de plata la bugetul local si de stat - copie legalizata sau originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Adela Stoica - manager, ec. Elena Negru - director financiar contabil, ing. Maria Hetrea - serv. RUNOS, ing. Liviu Emilian Morar - serv. administrativ.Persoanele mentionate sunt aceleasi cu cele precizate in Declaratie pe proprie raspundere cf. art. 33 ind. 1 alin 4 din OUG 34/2006. certificat emis de O.R.C. in termen - copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani2.Bilanturile contabile vizate si inregistrate la organele competente la 31.12.2010 si 31.12.2013Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., iar pentru caietul de sarcini cei interesati vor trimite o solicitare scrisa , acesta urmand a fi trimis prin e-mail la adresa mentionata in cerere.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 09:57