Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRESTARI SERVICII DE COLECTARE , DE TRANSPORT SI DE ELIMINARE DESEURI MEDICALE PERICULOASE


Detaliu pentru invitatia numarul 326081
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Numar invitatie: 326081/09.05.2012
Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE COLECTARE , DE TRANSPORT SI DE ELIMINAREDESEURI MEDICALE PERICULOASE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE COLECTARE , DE TRANSPORT SI DE ELIMINAREDESEURI MEDICALE PERICULOASE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE SERVICII : PRESTARI SERVICII DE COLECTARE , DE TRANSPORT SI DE ELIMINAREDESEURI MEDICALE PERICULOASE
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin: 1)viramentbancarin contul R080TREZ4065005XXX009774, Trezoreria IASI; 2)instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.1IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2Cuantumul garantiei de participare este de 2160 lei.Garantia de participare va fi valabila minim 60 zile de la data limita a depunerii ofertei.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 alin.1 din OUG nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare este: - intre 63000 si 420000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare.Pentru transmiterea garantiei de participare se vor respecta prevederile art.18 din Hotararea nr.1660/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: MANAGER: Grigore Tinica, DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Nedelciuc Victoria, DIRECTOR MEDICAL: Dabija Eduard, Farcasel Victor, Buta Daniela, Butnaru Gabriel, Ciobanu Eduard Ionut, Tufescu Corneliu)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelorlocale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.13 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridica straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridicaMentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.06.2011, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formularul nr. 9, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora Formularul nr. 10, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Formularul nr 12. Ofertantii care nu detin in proprietate instalatie de incinerare vor prezenta un contract incheiat cu o societate ce detine astfel de instalatie sau alte forme de punere la dispozitie, Autorizatia de mediu in termen de valabilitate pentru transportator si eliminatorul final din care sa rezulte in mod explicit activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti periculoase, eliberata in conformitate cu Ordinul Ministrului Mediului si Gospodaririi Apelor nr. 876/2004, in baza H.G. nr. 128/2002 cu modificarile si completarile ulterioare, Autorizatia sanitara conf. OMS 219/2002 pentru mijloacele de transport care vorefectua transportul deseurilor periculoase de la unitatea sanitara si pana la eliminatorul final, Dovada inregistrarii la Autoritatea Rutiera Romana-A.R.R. din care sa rezulte calitatea de operator de transport deseuri periculoase, Certificat ADR pentru conducatorii de autovehicule valabil atat pentru clasa respectiva de marfa periculoasa, cat si pentru tipul de vehicul rutier utilizat., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratia trebuie sa cuprinda prezentarea personalului si a calificarii acestuia, astfel incat sa poata fi indeplinite in cele mai bune conditii toate etapele contractului. Formularulnr. 11 Certificat ISO 9001 - privind standardele de asigurare a calitatii, sau echivalent, Certificat ISO 14001 - privind managementul de mediu, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer