Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRESTARI SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, PROCESARE SI SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE


Detaliu pentru invitatia numarul 321681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Numar invitatie: 321681/09.03.2012
Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, PROCESARE SI SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"Cod fiscal: 4316180, Adresa: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Telefon: 0724.22.879, Fax: 335.74.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 020146, telefon: +40 213373801, fax: +40 213373801, persoana de contact: Monica Lesne
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Sos. Viilor nr. 90, sector 5, Pavilionul V, etaj 2, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, PROCESARE SI SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 35
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, PROCESARE SI SERVICII DE COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in cuantum de 8870 lei valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, Modalitati de constituire acceptate: - prin virament bancar (contul autoritatii contractante in care poate fi constituita garantia de participare este: RO87TREZ7055 041XXX000271, trezoreria Sectorului 5 Cod fiscal: 4316180; prin instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari pentru achizitia de Servicii de colectare transport si eliminare finala (Deseuri medicale periculoase si deseuri menajere)
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, Modalitati de constituire acceptate: - prin virament bancar (contul autoritatii contractante in care poate fi constituita garantia de buna executie este: RO87TREZ7055 041XXX000271, trezoreria Sectorului 5 Cod fiscal: 4316180; prin instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari pentru achizitia de Servicii de colectare transport si eliminare finala (Deseuri medicale periculoase si deseuri menajere),
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratii privind eligibilitatea cf art 180 din oug 34/2006, Declaratie privind conflictul de interese pentruofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart. 69^1(persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager Ec. Marcu George Cristian, Dir. Ec. Cristina Manolache, Director de Ingrijiri Dana Anghelescu si Dr. Epidemiolog Negoescu Daniela, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, cf oug 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Toate documentele vor fi completate conform formularelor atasate la documentatie atribuire la invitatia de participare - general. Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul?? valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele Certificat constatator poate fi prezentat in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul??emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor).Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati sa dovedeasca minimum inregistrarea urmatoarelor coduri CAEN :3822 - Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase4941-Transporturi rutiere de marfuri
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Autorizatie de mediu emisa deorganismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul si/sau subcontractantii acestuia isi desfasoara activitatea pentru toate etapele de procesare a deseurilor infectioase, inclusiv transport si eliminare finala si pentru deseuri menajere., Licente/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport, Licenta ANRSC , minim clasa 3? pentru activitatea de salubrizare si de asemenea Certificat de atestare profesionala pentru sofer (ADR), Persoana Desemnata si Consilier de Siguranta, conform OMF nr. 82/1992 si ORDIN nr. 219 / 2002al ministrului sanatatii si familiei pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitatile medicale, Aviz sanitar pentru procesarea deseurilor medicale periculoase.Dovada detinerii unei rampe ecologice de depozitare deseuri menajere, Referat tehnic pentru vehiculele care transporta materiale periculoase si pentru instalatia de eliminare finala emis de ISP, Declaratie privind echipamenteletehnice, utilaje, instalatii, insotita de raport de inspectie privind starea tehnica a autoutilitarelor folosite, emis de organele competente. certificat ISO 9001/2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului, Prezentarea certificatului din care sa reiasa ca operatorul economic are implementat si mentine unsistem de management de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire publicata SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer