Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de comisionar in vama in Punctul Vamal Rm.Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 343331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OLTCHIM SA
Numar invitatie: 343331/01.03.2013
Denumire contract: Prestari servicii de comisionar in vama in Punctul Vamal Rm.Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOLTCHIM SACod fiscal: RO 1475261, Adresa: Strada Uzinei, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250701200, Fax: +40 250735030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Fabricarea altor produse chimice organice de baza)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de comisionar in vama in Punctul Vamal Rm.Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de comisionar in vama in Punctul Vamal Rm.Valcea
II.1.6) CPV: 79223000-3 - Servicii de comisionar in vama (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 760 - 55, 200 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 552 EUR sau echivalent in LEI, la cursul de schimb din data publicarii Invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere oferte. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica. Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante(cont RO50RNCB0263000552530001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea), acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP. Dupa ce dovada garantiei se posteaza in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, aceasta trebuiesa fie prezentata/ transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti operatorii economici.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fiecarui contract subsecvent atribuit (exclusiv TVA);Modul de constituire: (1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garanita trebuie sa fie irevocabila.(2) prin depunerea la casieria autoritatii contractante;(3)*) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in anexa la Formularul de oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 .Completare si prezentare Formular 1 in original;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 2 in original;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Completare si prezentare Formular 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese: Declaratie pe propria raspundere- Formularul 4, in original. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie in cadrul SC OLTCHIM SA sunt: 1.Director General ? Mihai BALAN;2.Director General Adj. ? Mihail TALPASANU;3.Director General Adj. Operatiuni Financiare ? Felicia SPIRU CIOBESCU;4.Director Economic? Daniel ILINCA.Persoane implicate in procedura de achizitie: 1.Director Operatiuni Comerciale - Armand SPIRU-CIOBESCU;2.Sef Divizie Achizitii - Livia Mihaela COCLET;3.Sef Serv. Achizitii Materii Prime - Mihaela MOLDOVAN;4.Biroul Logistica - Ion TOANTA;5.Oficiul Juridic ? Mihaela COJOCARU.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt cele nominalizate in Formularul 4 din sectiunea "Formulare". 1) Inregistrarea operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2) Autorizatie de comisionar in vama - emisa de Autoritatea Nationala a Vamilor, Directia Generala a Vamilor, in baza HG nr. 149 /12 martie 1996, cu modificarile si completarile ulterioare, Cod Vamal si Regulament de aplicareCod Vamal - copie "conform cu originalul".3) Autorizatie de principal obligat - emisa de Autoritatea Nationala a Vamilor, Directia Generala a Vamilor, in baza art.13 din Decizia Directorului General al Directiei Generale a Vamilor nr. 471/2002, anexa nr. 2 - - copie "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara , respectiv prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer