Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 343101
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE MARAMURES
Numar invitatie: 343101/25.02.2013
Denumire contract: Prestari servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE MARAMURESCod fiscal: 3695204, Adresa: ALEEA SERELOR NR.2A, Baia Mare, Telefon: +40 262205182/+40 262205150, Fax: +40 262205152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEEA SERELOR NR.2A, Baia Mare, Romania, cod postal: 430233, telefon: +40 262205182/+40 262205150, fax: +40 262205152, persoana de contact: BOGDANA ELENA POP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Mare str. Aleea Serelor nr. 2A , Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de curatenie in sediul DGFP MM si unitatile subordonateValoarea minima de 70.965 lei aferenta perioadei 01.03.2013-31.12.2013 reprezinta valoarea estimata la care se va raporta si evalua oferttele, iar valoarea de 99351 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari respectiv periada 01.01.2014-30.04.2014Optiuni: se va suplimenta conf art 6 HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 965 - 99, 351 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 204 lei./lot1, 154lei/lot2, 95 lei/lot3, 95 lei/lot4, 95 lei/lot5, 95lei/lot6, 167/lot7, 184 lei/lot8, 161 lei/lot9, 164lei/lot 10Perioada de valabilitate a garantiei de participare este: 60 de zile de la data limita de depuneriiofertelor.I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare invaloare de 50% din cuantumul garantiei pentruparticipare.In vederea reducerii garantiei de participare la 50% din valoare, se vor prezenta dovezile privind calitatea deI.M.M.: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate(anexa 2 din Ordonanta nr. 27/2006 )Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare se va constitui in lei sau valuta ( curs BNR la data publicarii Invitatiei de participare.......) in cazul in care garantia va fi costituita in valuta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea- formular ACerinta obligatorie: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181, OUG 34/2006 -formular B-Declaratie privind participarea cu oferta independenta, potrivit Ordinului 314/20.10.2010- se solicita pentru a se certifica faprul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta formular C-Declaratie privind inexistenta conflictului de interese- se solicita pentru a se vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si /sau actionari ori asociati persoane sot/sotie, ruda sau afin panala gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persone ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante formular D Din cadrul DGFP MM Director executuv POPA IOAN, , birou contabilitate Dragomir Carmen, Birou juridic Iosip Gina --Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale care sa ateste ca societatea comerciala nu inregistreaza debite la bugetul local la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat - formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de catre autoritatile competente din tara din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.NOTA: certificatele fiscale vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul? -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie teritoriala (locala) cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare( faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).NOTA: certificatul constatator se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. si trebuie sa cuprinda informatii reale/ actuale la datalimita de depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE din care sa rezulte.cifra de afaceri pe domeniu de activitate care vizeaza activitatea din cel mult ultimii ani 2010, 2011, 2012 conform formularului atasatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciiefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.--prezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau a maxim 2 documente /contracte /procese verbale de receptie care sa confirme prestarea serviciilor la valoarea de( lot1--10240 lei, lot 2--7700 lei lot 3--4777.5lei, lot4--4777.5lei lot5 --4777.5 lei, lot 6 --4777.5 lei lot 7 --8382.5lei, lot8 --9222.5 lei, lot 9 --8085lei, lot 10-- 8225lei)perioada si locul prestarii si in care se precizeaza daca au fost efectuate serviciile in conformitate cu normele profesionaleExperienta similaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer