Achizitie publica - prestari servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 345957
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345957/26.04.2013
Denumire contract: prestari servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului LocalCod fiscal: 14260477, Adresa: Constanta strada Badea Cartan nr. 3, Constanta, Telefon: 0241-488550, Fax: 0241-488559
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constanta strada Sulmona nr. 22, Constanta, Romania, cod postal: 900746, telefon: +40 241488550, fax: +40 241488559, persoana de contact: petre eveline
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante situat in Constanta, strada Sulmona nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (incasare impozite si taxe)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: prestari servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea curateniei tuturor spatiilor inchise si deschise, incluzand birouri, holuri, scari, grupuri sanitare, perimetrul intrari al sediilor, cel exterior din jurul cladirilor, a trotuarelor si cailor de acces si curte interioara, acolo unde este cazul.Totodata se va avea in vedere colectarea si depozitarea selectiva a deseurilor in recipienti amplasati in afara zonei de lucru.Intervalul cuprins intre 207693 lei fara TVA (valoare estimata minima pana la data de 31.12.2013) si 312973 lei fara TVA (valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea suplimentarilor efectuate in conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 925/2006, pana la data de 30.04.2014).Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).Optiuni: 4 luni de la finalizarea contractului, aplicarea prevederilor art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 693 - 312, 973 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantei de participare este de 4000 lei.Pentru IMM-uri cuantumul garantei de participare este de 2000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006, in cuantum de 4000 lei si se va constitui prin: - virament bancar in contul nr. RO46TREZ2315006XXX000428 ? cod fiscal 14260477, titular SPIT, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta;
- instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari;
- numerar la casieria autoritatii contractante.Dovada platii garantiei de participare se va depune in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul IMM-urilor, dovada platii garantiei de participare trebuie sa fie insotita de declaratia calitatii de IMM in original, declaratie care trebuie sa cuprinda: - dovada pentru nivelul cifrei de afaceri se stabileste pe baza de declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal.- incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, se stabileste pe baza de declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, intocmita conform Registrului general de evidenta a salariatilor.- indeplinirea criteriului de independenta se stabileste pe baza declaratiei pe propria raspundere a intreprinderii interesate.Paritatea garantiei de participare se poate face la un curs euro comunicat de BNR valabil la data de 30.04.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturi din sumele datorate fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre ofertant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catre ofertant)Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catreofertant).Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala care va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local emis de autoritatea publica locala care va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.4) Certificat de participare cu oferta independenta (va fi depus de catre ofertant in original, semnat si stampilat)5) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa atat de ofertant cat si de tertul sustinator, dupa caz, in original, semnata si stampilata).In cadrul autoritatii contractante persoanele cu functie de decizie sunt: - organele de conducere: Virginia Uzun si Carmen Trentea Tatu- comisia de evaluare a ofertelor compusa din: Eugen Caruntu, Anamaria Stan, Ecaterina Gavrila Dima;
- Eveline Petre - in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire. 1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriAceasta declaratie va cuprinde media cifrei de afaceri anuala, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani.Media cifrei de afaceri din domeniul contractului pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 415.386 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (raportata la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din aceasta sa rezulte ca au fost prestate servicii similare cu cele a prezentei proceduri. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii despre personalul de care dispune: O declaratie privind urmatoarele informatii: - informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.CV ? urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 10:39