Achizitie publica - PRESTARI SERVICII DE CURATENIE INTERIOARA
Detaliu pentru invitatia numarul 323431
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323431/04.04.2012
Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE CURATENIE INTERIOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)Cod fiscal: 4267028, Adresa: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-318.72.47, Fax: 021-318.72.47
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, (cu intrare din Calea Plevnei) Bucuresti, Romania, cod postal: 010816, telefon: +40 213187247, fax: +40 213187247, compartiment Documente clasificate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, (cu intrare din Calea Plevnei)sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE CURATENIE INTERIOARA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII DE CURATENIE INTERIOARA
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 684.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.200 lei si se va constitui printr-un instrument de garantare Formularnr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor, prin virament bancar in contul RO40TREZ7015005XXX000158, deschis la Trezoreria sectorului 1 (cu conditia ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante). Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 6% din pretul contractului, fara T.V.A.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie sub forma de scrisoare de garantie bancara (conform Formularului nr. 9) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, reprezentand 6% din valoarea fara TVA, a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ CertificatCompletare formular nr.12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCompletare formular nr.12BCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare formular nr.12BCerinta nr. 3DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12DPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general: Marian MACRIDirector administrativ: Ioan CAMCIUCDirector financiar-contabil: Valerica VISANCompartiment Achiziti: Gabriela POPABirou tehnic si cazarmare: Marian PATRU PIELEANU Cerinta nr. 1- Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, etc. pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si asigurarii calitatii serviciilor;Formular 12 H, Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Formular 12 I, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Formular 12 E Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 si mediu EN-ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 09:03