Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de curatenie specializate


Detaliu pentru invitatia numarul 330155
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Numar invitatie: 330155/22.06.2012
Denumire contract: Prestari servicii de curatenie specializate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 0259267903, Fax: +40 0259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 0259267903, fax: +40 0259267903, persoana de contact: Mirela Poinar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii, cam.111, etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de curatenie specializate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie-Suprafete spital, Suprafete ferestre, Suprafete usi, Suprafete de balustrada Scari secundare, Parcare si Spatii verzi. Valoarea minima a contractului este de 61333.00, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima este de 92000, valoare ce contine suplimentarile conform HGR 925/2006, art.6
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% din valoarea estimata a chizitiei, respectiv 1226 lei, Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA )Perioada de valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data si ora deschiderii ofertelor.In masura in care CNSC respingecontestatia ca fiind nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conformprevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta valorii achizitiei contestate.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modulde constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contulautoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie de eligibilitate-art.180;b).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;c).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 691 (evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobat cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/ 2006, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Dr.Pop Ovidiu Laurean- Managerul autoritatii contractante, Dr. Brad Anca- in calitate de Director Financiar-Contabil, Ing.Tarta Nicolaie in calitate de Sef Serviciu Administrativ, Poinar Mirela ? Sef Birou AchizitiPublice, Taussig Laszlo -Consilier Juridic-Birou Achizitii Publiced).Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare formular CPL din modele de formulare atasate in SEAPe).Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor a). Certificat Constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate a agentilor economici; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorCertificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului, in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei se va solicita ofertantului castigator inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezinta pentruconformitate certificatul constator in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate solicitat- servicii de curatenieSe va prezenta in copie lizibila semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al firmeiofertante in plic inchis la sediul autoritatii contractante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer