Achizitie publica - Prestari servicii de formare profesionala pentru dobandirea de competente profesionale
Detaliu pentru invitatia numarul 345806
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345806/23.04.2013
Denumire contract: Prestari servicii de formare profesionala pentru dobandirea de competente profesionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca GorjCod fiscal: 11362804, Adresa: Str. Lt.col. Dumitru Petrescu; Nr. 1, Targu Jiu, Telefon: +40 253211568/ +40 253213824, Fax: +40 253211568
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt.col. Dumitru Petrescu; Nr. 1, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210182, telefon: +40 253211568/ +40 253213824, fax: +40 253211568, persoana de contact: Flavius Neacsa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Gorj, Str. Lt.col. Dumitru Petrescu; Nr. 1, Targu Jiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de formare profesionala pentru dobandirea de competente profesionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta organizarea , la solicitarea beneficiarului, de cursuri de formare profesionala pentru dobindirea de competente profesionale, cod nomenclator 5169.1.1.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a fiecarui lot ofertat- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data inregistrarii ofertei la AJOFM Gorj- Garantia de participare la selectie de oferte se constituie prin una din urmatoarele modalitati: ? Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform prevederilor art.86 alin.1) din HG nr.925/2006;? Ordin de plata in contul A.J.O.F.M. Gorj nr. RO53TREZ3365005XXX001893 deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca;? Plata in numerar la casieria A.J.O.F.M. Gorj.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, dovada achitarii acesteia urmand a fi atasata pe plicul exterior al ofertei depuse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 2 in original? Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 Formularul 3 in original? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 Formularul 4 in original? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr.314/2010 Formularul 5 in original? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006 Formularul 6 in original, persoanele cu functie de decizie in cadrul AJOFM Gorj fiind Director executiv Chiriac Romeo? Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formular-tip eliberat de DGFP ) in original sau in copie legalizata din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(formular-tip eliberat de catre Primaria competenta)in original sau in copie legalizatadin care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota: Ofertantii/candidatii/membrii unei asocieri au obligatia de a depune toate documentele necesare care sa ateste indeplinirea cerintelor minime si obligatorii de calificare solicitate, Formularul nr.3, nr.4 si nr.6 urmand a fi completat si depus si de tertul sustinator. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta in circumscriptia careia isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, persoane autorizate/administratori si sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor2. Autorizatie de furnizor de servicii de formare profesionala pentru meseriile ofertate in copieNota: In cazul in care un prestator de servicii de formare profesionala depune oferte pentru mai multe loturi atunci documentele solicitate la paragraful III.2.1.a si de la paragraful III.2.1.b punctul 1 vor fi depuse o singura data.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara, 2. Spatii destinate instruiriicursantilor, 3. Dotari specifice prestarii serviciilor de formare profesionala, 4. Resursa umanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:32