Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de hranire pentru persoanele private de libertate din Arestul IPJ Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 342538
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIEJUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 342538/08.02.2013
Denumire contract: Prestari servicii de hranire pentru persoanele private de libertate din Arestul IPJ Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIEJUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 4244482, Adresa: municipiul Suceava, Str.1 Mai nr.9, Suceava, Telefon: +40 0230203240/+40 0230203241, Fax: +40 0230520678
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de hranire pentru persoanele private de libertate din Arestul IPJ Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de hranire pentru persoanele private de libertate din arestul IPJ Suceava
II.1.6) CPV: 55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 335.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara T.V.A. a contractului de furnizare, respectiv 1.834 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Scrisoare de garantie bancara in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, ordin de plata in contul Inspectoratului de Politie al Judetului Suceava, nr. RO37TREZ5915005XXX000145 deschis la Trezoreria Suceava, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, numerar la casieria unitatii. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % , respectiv 917 lei (garantia de participare astfel constituitava fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278A1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.1. Completarea Declaratiei privind situatia personala a operatorului economic - Formularul nr. 1 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prev. art 181, - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Completarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. - Formularul nr. 54. Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G. 34/2006. - Formularul nr. 8.NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: Seful unitatii ? COLMAN MARCIAN, Sef contabil - BURLUI ANA, seful Serviciului Logistic - TEODOROVICI ALEXA DUMITRU, Birou Juridic5. Certificate fiscale (in original , copie legalizata, copie conform cu originalul sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul") privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, la bugetul local si la bugetul general consolidat al statului, eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident , din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea/furnizarea produselor/serviciilor care fac obiectul procedurii. Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor.NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.7. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana)- pentru persoanele juridice straine8. Ofertantul va completa Formularul 2 - Informatii generale 1. Autorizare sanitara pentru prestarea serviciilor2 Declaratie de parcicipant la procedura: form. nr. 6
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 - cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. - declaratie si lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani2. - resurse tehnice- se va prezenta o lista cu utilajele , mijloacele fixe si dotarile necesare indeplinirii contractului.lista va cuprinde urmatoarele informatii: denumirea utilajului/echipamentului, unitatea de masura, cantitatea, modalitatea de detinere: chirie/proprietate; Formular 12Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 18:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer