Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de intocmire documentatie cadastrala in vederea intabularii unei suprafete de 8066 ha fond forestier


Detaliu pentru invitatia numarul 338807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Numar invitatie: 338807/05.11.2012
Denumire contract: Prestari servicii de intocmire documentatie cadastrala in vederea intabularii unei suprafete de 8066 ha fond forestier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP - Procedura online
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de intocmire documentatie cadastrala in vederea intabularii unei suprafete de 8066 ha fond forestier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de intocmire documentatie cadastrala necesara efectuarii demersurilor necesare in vederea intabularii unei suprafete de 8066 ha fond forestier proprietate publica, servicii cu o valoare estimata la nivel de 150000 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: 1. Fonduri bugetare disponibile in anul 2012 - 83048.40 lei;2. Fonduri bugetare anul 2013 - 66951.60 lei.
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 1.079 lei (1, 299%). In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din valoarea estimata, respectiv 830, 48 lei, cf art.278^1 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul AC cat si in SEAP-copia acesteia, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta are acces la documente. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora la careautoritatea contractanta are acces la documente. c) Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. Cont: RO 82 BRDE 080SV 3432 6590800, RO 19113639.Ofertantul are obligatia de a depune in SEAP dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Da. Mod. de constit: Conform art. 90 din H.925/2006, alin.(1).Gar de buna ex a contractului se va constitui de catre prestator inainte de semnarea contractului, in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari depusa in original la sediul AC, sau Conf art. 90 din H. 925/2006 alin.(3) modif prin H. 1045/2011 - prestatorul va comunica in scris achiz simbolul contului garantiei de buna ex (codul IBAN) si o copie dupa extrasul de cont in care s-a virat suma initiala (minim 0, 5%)in contul AC respectiv RO82BRDE080SV34326590800. Perioada de constituire a garantiei de buna executie expira la data incheierii pv de receptie la terminarea serv prestate, in baza documentatiilor predate. Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare numai dupa ce prestatorul a facut dovada const garantiei de buna ex.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele;d.Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;e.Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;f.Formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Rozorea George Gabriel ? Director General, Ec. Barbu Marieta ? Director Economic, Membrii comisiei de evaluare: Ing. Banciu Ionut - Presedinte; Cons. Juridic Vasii Catalin - Membru, Ing. Toader Alin - Membru; Contabil Tamas Elena - Membru; Nagy Alina Petronela - Membru; Ing. Popescu Norocel - Membru rezerva; Ing. Runceanu Gheorghe - Membru rezerva; Contabil Garbacea Gabriela - Membru rezerva.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul constator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, adica sa fie eliberat cu maxim 30 zile inainte la data depunerii ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului castigator prezentarea Certificatului constatator in original, la sediul autoritatii contractante, dupa primirea comunicarii privind declararea ofertei ca fiind castigatoare;b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.Formular ?Informatii generale? - privind cifra de afaceri - conf. art.185, alin. 1, lit. c, b. Informatii privind asocierea, c. Informatii privind sustinerea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Formular ?Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 5 ani?, careva contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., b. Experienta similara: Va fi dovedita prin prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme prestarea de servicii similareinsotite de recomandare/recomandari din partea beneficiarilor care sa ateste calitatea prestarii (servicii cadastrale), certificari emise de achizitor sau Documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale., c. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere: Formular - privind informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori. Se solicita prezentarea urmatoarelor documente ale persoanei responsabile cu indeplinirea contractului : CV-ul, precum si copii ? diplome, atestate si certificari detinute., d. Copia dupa Certificat de autorizare seria B, C emis de catre Agentia Nationala deCadastru si Publicitate Imobiliara., e. Formular ?echipamente tehnice propuse pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii? care va contine informatii privind dotarile specifice, programele, utiljele, echipamentul tehnic, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se solicita urmatoarea dotare minima: Statie totala, echipament GPS - geodezic, dubla frecventa (L1, L2)., f.Formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat numai in cazul subcontractarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer