Achizitie publica - Prestari servicii de intretinere si reparare a automobilelor Volkswagen
Detaliu pentru invitatia numarul 288163
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4350394
Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani
Telefon: 0237616800
Fax: 0372372402
Denumire invitatie: Prestari servicii de intretinere si reparare a automobilelor Volkswagen
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de intretinere si reparare a 6 automobile marca Volkswagen din parcul auto al Consiliului Judetean Vrancea (4 buc Volkswagen Passat Variant, 1 buc Volkswagen Multivan, 1 buc Volkswagen Touareg.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.04.2011 11:15
Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 73, 333 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl. privind eligibilitatea, neîncadrarea la art.181 si calitatea de participant la procedura 2.Certificate privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de statsi bugetul local; 3.Certificat constatator si de înregistrare fiscala emis de O.R.C.;4.Statutul/actulconstitutiv; 5.informatii generale-decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- rez. exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, - situatia financiara conform bilanturilor contabile;6.Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani;7.Decl. care contine informatii privind dotarile specifice;8.Decl. care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;9.prezentarea informatiilor privind subcontractantii si asocierea.10.Certificat ISO 9001
Din SEAP. Garantia de participare 1.400 lei