Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de intretinere,deservire si revizie tehnica ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 330001
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI
Numar invitatie: 330001/20.06.2012
Denumire contract: Prestari servicii de intretinere, deservire si revizie tehnica ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTICod fiscal: 2844260, Adresa: STR. MIHAI BRAVU, NR. 116, Ploiesti, Telefon: 0244/592551, Fax: 0244/593862
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI BRAVU, NR. 116, Ploiesti, Romania, cod postal: 100409, telefon: +40 244409100, fax: +40 244593862, persoana de contact: BERBEC DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL OBSTETRICA GINECOLOGIE PLOIESTI, STR. MIHAI BRAVU, NR. 116, Ploiesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de intretinere, deservire si revizie tehnica ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de intretinere, deservire si revizie tehnica ascensoare
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA adica 4500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de min.90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din ordonanta. (Formular 5)Cerinta obligatorieSolicitat xNesolicitat ?Se va exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia (conform art. 181, litera c^1, din O.U.G. 34/2006).Certificate constatatoareCerinta obligatorieSolicitat x Nesolicitat ?Persoane juridice/fizice romane: Certificate constatatoare (emise de Directiile Finantelor publice si Directiile Finantelor publice locale) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania si obligatiile de plata la bugetele locale. Din certificatele sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine: Certificate constatatoare (emise de organe publice de drept) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara respectiva si obligatiile de plata la bugetele locale Din certificatele sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG34/2006 /O.G.34/2006, Manager: Dr. Calin Boeru ; Director Financiar ? Contabil: Ec. Cornelia Angelescu- Formular 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere ofertelor-Original/ copie legalizata/copie ?Conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara1.Fisa de informatii generale (Anexa 11)2.Ultimul bilant contabil vizat de DGFP(copie conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Anexa13)2. Lista principalelor contracte incheiatein ultimii 3 ani.(Anexa 15)3. Fisa/e privind experienta similara(insotita de recomandare)Prin experienta similara se intelege: similara in servicii de Intretinere si revizie tehnica ascensoare in ultimii trei ani.4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate. Se va completa (Anexa 14)Resurse umane25Se va prezenta declaratia cu privire la asigurarea cu personal de specialitate , personal autorizat ISCIRpentruactivitatea deprestari servicii intretinere si revizie tehnica curenta ascensoare, precum si persoanele responsabile III.2.3.b.) Standarde de asigurare a calitatii ?i de protec?ie a mediuluiDosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii . Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management a calitatii- ISO 9001Certificat ISO 9001 - managementul calitatii pentru categoria Service (mentenanta ? intretinere) ascensoare electrice si hidraulice - valabil la data deschiderii ofertelor (copie conform cu originalul)Pentru persoane juridice straine: Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale U.E.-pt. categoria Service (mentenanta ? intretinere) ascensoare electrice si hidraulice-valabil la data deschiderii ofertelor (copie cf. cu originalul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer