Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRESTARI SERVICII DE PAZA


Detaliu pentru invitatia numarul 342696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU BOVINE BALOTESTI
Numar invitatie: 342696/14.02.2013
Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE PAZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU BOVINE BALOTESTICod fiscal: 2837530, Adresa: Sos.BUCURESTI-PLOIESTI Km.21, Balotesti, Telefon: 3501034, Fax: 3501030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.BUCURESTI-PLOIESTI Km.21, Balotesti, Romania, cod postal: 077015, telefon: +40 213501034, fax: +40 213501030, persoana de contact: ELVIRA MARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.BUCURESTI-PLOIESTI Km.21, Balotesti, Romania, cod postal: 077015, telefon: +40 213501026 fax: +40 213501030
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SERVICII DE PAZA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII DE PAZA Ferma Zootehnica
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP totala 1100 lei. Perioada de valab.a GP: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925 / 2006.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria ICDCB BALOTESTI. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de catre ambeleparti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul 3;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul 4; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 11. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. 1. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2012, Asigurare personal de specialitate calificat si licentiere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Licenta de functionare emisa de Ministerul Administratiei si Internelor (copie legalizata).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer