Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 353208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILA
Numar invitatie: 353208/29.08.2013
Denumire contract: Prestari servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Telefon: +40 0239694200, Fax: +40 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: ing. DANUTA SOFRONI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Calarasilor nr.59, Braila, sala de protocol a sediului spitalului.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a) Pentru locatia din Calea Calarasilor nr. 59 (sediu) - 1 post de paza permanent 24 h/zi, 1 post de paza mobil 24h/zi si monitorizare si intretinere sistem alarma antiefractie existent in pavilion administrativ.b) Pentru locatia din Sos. Baldovinesti nr.53 (sectia psihiatrie cronici adulti)- 1 post de paza 12h/zi.Optiuni: Contractul se poate prelungi pe o perioada de 4 luni pana la 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 920.6 - 94, 308.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1800 lei valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei (60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertei).In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Garantia de participare se poate constitui prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantum de 1800 leisi pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei , -depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul pentru garantia de participare la licitatie este RO76TREZ1515006XXX007273 deschis la Trezoreria Braila .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie al contractului reprezinta un procent de 5 % din valoarea totala , fara TVA , a contractului si se constituie dupa semnarea contractului dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia prin : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- daca partile convin , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 al OUG nr.34/2006)? formular semnat si stampilat in original de catre ofertant - formular A.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- completata pe proprie raspundere- formular B.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ? formular C.4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - formular tip eliberat de Directia Impozitelor si Taxelor locale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatii obligatorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si fondurilor speciale catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale- formular tip eliberat de D.G.F.P. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conf. Ord. 34/2006 ? formular D.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing. Craciun Florentin -manager, ec. Dobrescu Beatrice-director fin.-ctb., dr. Drima Eduard-director medical. Alte persoane cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii : ing. Danuta Sofroni-sef serv. tehnic adm, ing. Iacob Claudia, sing. Turcu Angelina, ec. Ibanescu Lenuta-sef serv.aprov., ec. Neagu Nicoleta. 1. Certificat de inregistrare emis de O.N.R.C.? formular tip eliberat de O.N.R.C. , copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa obiectul de activitate.2. Certificat constatator eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990 ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, formular tip eliberat de O.N.R.C. astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.3. Licenta de functionare eliberata de M.A.I. - I.G.P.- Directia Politiei de Ordine Publica, pentru servicii de paza a obiectivelor, bunurilor si valorilor, valabila la data limita de depunere a ofertelor, xecocopie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Licenta de functionare eliberata de M.A.I. - I.G.P.- Directia Politiei de Ordine Publica, pentru servicii de intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei, valabila la data limita de depunere a ofertelor, xecocopie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Aviz favorabil pentru dispecerat de monitorizare pe linie telefonica, GSM si frecventa radio emis de Directia Politiei de Ordine Publica? xerocopie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani., Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente - in copie;Capacitatea economico-financiara poate fi sustinuta si de catre alta persoana prin angajament ferm incheiat in forma autentica (conf. Art.186 din OUG 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor prestate., Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere responsabile cu indeplinirea contractului Declaratia va fi insotita de CV - urile si certificatele de calificare ale agentilor de paza care vor presta serviciile de paza ., Recomandari / propuneri / avizari /certificari, din partea altor beneficiari cu privire la prestarea unor servicii de pazasimilare, Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar., Polita de asigurare pentru raspundere civila profesionala cu suma asigurata de minim 250000 lei si cu o perioada de asigurare valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului., Declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul asigura un echipaj propriu de interventie rapida in caz de urgente . Ofertantul va preciza daca la solicitarea beneficiarului, un echipaj propriu de interventie rapida in caz de urgente poate fi cantonat in curtea interioara a spitalului din locatia Calea Calarasilor nr.59, pe toata durata existentei unei situatii de urgenta. Certificate de implementare si mentinere a certificarii, , pentru servicii de paza: -sistemul de management al calitatii SREN ISO 9001 :2001 - 2008 sau echivalent , - sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationaleOHSAS 18001 , -sistemul de management al mediului ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pret oferta
Durata de interventie pentru Calea Calarasilor 59
15
Descriere: Durata de interventie
Experienta agentilor de paza
10
Descriere: Experienta agentilor de paza
Descrierea serviciului de paza mobil
5
Descriere: Descrierea serviciului de paza mobil
Durata de interventie pentru Sos. Baldovinesti 53
10
Descriere: Durata de interventie pentru Sos. Baldovinesti 5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer