Achizitie publica - prestari servicii de paza la Statia Centrala Piatra Neamt si Substatiile Roman, Targu Neamt si Bicaz
Detaliu pentru invitatia numarul 325299
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325299/27.04.2012
Denumire contract: prestari servicii de paza la Statia Centrala PiatraNeamt si Substatiile Roman, Targu Neamt si Bicaz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL AMBULANTA JUDETEAN NEAMTCod fiscal: 7454225, Adresa: DIMITRI LEONIDA NR 151, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/212020 int 217, Fax: 0233/235533
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: prestari servicii de paza la Statia Centrala PiatraNeamt si Substatiile Roman, Targu Neamt si Bicaz
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestari servicii de paza
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 089.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1661 lei, calculata conf art 278^1 din OUG 34/2006.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art.86, alin.1 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Formular nr. 9 din sectiunea Formulare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul care a depus o contestatie iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare conform art. 278^1 alin 1) lit.a) din OUG 34/2006. De preferat garantia de participare sa fie emisa de catre o banca din Romania.
Garantie de buna executie
Se constituie conform art. 90 alin.1 din HG 925/2006.De preferat garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca din Romania.Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1, art.180 si art. 181 din OUG34/2006 . Formular nr. 1 .Acest formular se va completa si de tertul sustinator daca este cazul.In scopul completarii formularului nr. 1 , legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 se nominalizeaza toate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Neamt cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Letitia Gabriela Damoc- Manager General, Dr. Cretu Pusa ? director medicalEc. Pantaziu Constantin ? Director Economic;Ec. Jora Ovidiu- Sef serv. Aprovizionare-achizitii publiceGafita Lucica- Consilier juridic.;Murariu Stelian - administratorBaicu Iulian- referent la Serviciul de Aprovizionare-ad-tiv, achizitii publice;tehn. Ciudin Dumitru- sef serv. Miscare-exploatare: programator Birza Corina - sef serv. Statistica-InformaticaNota: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului dinprocedura de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una dintre situatiile prezentate de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.2) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul nr. 2;3) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul general consolidat. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;4) Certificat fiscal cu privire la taxele si impozitele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun efertele , la bugetul local. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Pentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente( prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. 1)Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie2) Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei, prezentata in original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara certificat pentru calitate ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:48