Achizitie publica - Prestari servicii de paza si protectie pentru Sediul ARBDD Tulcea si Statia de monitorizare pesti migratori din Dunare Isaccea, jud. Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 326220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Numar invitatie: 326220/11.05.2012
Denumire contract: Prestari servicii de paza si protectie pentruSediul ARBDD Tulcea si Statia de monitorizare pesti migratori din Dunare Isaccea, jud. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARIICod fiscal: 3722040, Adresa: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Telefon: 0240518924, 0240518925, Fax: 0240518975
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Romania, cod postal: 820243, telefon: +40 240518924/5, fax: +40 240518975, persoana de contact: PAVEL IVANOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, Romania, Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de paza si protectie pentruSediul ARBDD Tulcea si Statia de monitorizare pesti migratori din Dunare Isaccea, jud. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadruse va incheia pentru o durata de 24 luni.In baza acordului cadru se vor incheia4 contracte subsecvente (semestrial) in functie de disponibilul financiar existent pe perioada desfasurarii acordului-cadru.In baza acordului cadru nuse va relua competitia, contractele subsecventeincheindu-se cu un singur operator economic, castigator al procedurii de achizitie publica prin licitarea preturilor in S.E.A.P.Pretul contractului va fi ajustat in functie de modificarea legislatiei in domeniul muncii si asigurarilor sociale si de sanatate (modificarea salariului minim pe economie, contributii la asigurari sociale si de sanatate, contributie somaj, etc). Cota de cheltuieli indirecte si beneficiu nu se vor modifica.Serviciile prestate sunt prezentate in Caietul de Sarcini ? Sectiunea II.Operatorul economic castigator al licitatiei electronice in S.E.A.P. are obligatia de a prezenta si in scris oferta financiara licitata in S.E.A.P. cu pretul unitar rezultat in urma licitarii.Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut (lei/ora/agent de paza).Valoarea totala estimata este de maxim de 298.256, 00lei (fara T.V.A.) echivalent a 68.192, 83Euro la un curs de 1 euro= 4, 3737 din data de 18.03. 2012
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 256 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 5.965, 12 lei.Constituirea garantiei de participare se face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin: ? Depunere la casieria ARBDD Tulcea;Daca ofertantul alege varianta constituirii garantiei prin virament bancar acesta se va face in urmatorul cont: RO11 TREZ 6415 005X XX00 0132 deschis la Trezoreria Tulcea.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 2.982, 56 leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-FORMULAR 2-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .Cerinta nr. 3DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)FORMULAR 3(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.)Persoanele din cadrul autoritatii contractante care seamnaza sau aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: a. Viorica Bisca - guvernatorb. Grigore Baboianu ? director executiv adjunctc. Cornelia Benea ? consilier, presedinte comisia de evaluare a ofertelord. Radu Voicu ? consiler juridic, membru in comisia de evaluare a ofertelore. Cezar Sofitchi ? inginer, membru in comisia de evaluare a ofertelorf. Steluta Corsei - consilier, membru in comisia de evaluare a ofertelorg. Pavel Ivanov ? referent, membru in comisia de evaluare a ofertelorCerinta nr. 4DECLARATIE privind ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ord. nr. 314 din 20.10.2010 al A.N.R.M.A.P.FORMULAR 4(Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.)Cerinta nr. 5Declaratia privind calitatea de participant la proceduraFORMULAR 5Se solicita formularul 5, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantuluiCerinta nr. 6Informatii generale ofertantFORMULAR 6Se solicita formularul 6, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantuluiDocumentele din aceasta sectiune se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr. 1In cazul in care persoanelor juridice romanePentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului ComertuluiPersoanele juridice romane vor depuneCertificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice , inainte de date sedintei de deschidere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilordin categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox conform cu originalul.Cerinta nr. 2Licenta de functionare emisa de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei RomaneOriginalul saucopie xerox conforma cu originalul.Cerinta nr. 3Avizul pentru functionare dispecerat-monitorizareOriginalul saucopie xerox conforma cu originalul.Cerinta nr. 4Prezentare recomandari /documente constatatoare privind indeplinirea contractului de la benefiaciari/clienti.Originalul saucopie xerox conforma cu originalul.Cerinta nr. 5Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereFormularul 14 Originalul saucopie xerox conforma cu originalul.Cerinta nr. 6Avizul emis de Ministerul Administratiei si Internelor obtinut de conducatorii societatilor de paza si protectie in conformitate cu art. 20 din Legea 333/203, precum si atestatul profesional pentru persoane care executa activitati de paza si protectie;Copii legalizate sau conforme cu originalul.Cerinta nr. 7Declaratii privind studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii. Se vor prezenta CV- uri, avize, atestate.Copie conforma cu originalul.Cerinta nr. 8Lista cu personalul de paza care va participa la indeplinirea contractului ( se vor specifica seria, numarul, data avizelor si atestatelor).Originalul saucopie xerox conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Cerinta nr. 2Experienta similara-Fisa de informatii privind experienta similara Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul acordului-cadru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 12:19