Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de preparare hrana calda pentru persoanele private de libertate din Arestul IPJ Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 322720
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Olt
Numar invitatie: 322720/26.03.2012
Denumire contract: Prestari servicii de preparare hrana calda pentru persoanele private de libertate din Arestul IPJ Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Romania, cod postal: 230116, telefon: +40 249406500 / 20702, fax: +40 249437310, persoana de contact: Serviciul Logistic al IPJ Olt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Primaverii, nr. 15, Slatina, jud. Olt. sediul Serviciului Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de preparare hrana calda pentru persoanele private de libertate din Arestul IPJ Olt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de preparare hrana calda pentru persoanele private de libertate din Arestul IPJ Olt
II.1.6) CPV: 55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara T.V.A. a contractului de furnizare, respectiv 1900, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO12TREZ 5065005XXX000239 deschis la Trezoreria mun. Slatina - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(fila CEC, scrisoare de garantie bancara-form.10, sau cu chitanta la casieria I.P.J. Olt). Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % , respectiv 950, 00 lei(garantia de participare astfel constituitava fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.1.Completarea Declaratiei de eligibilitate-Formularul nr. 1-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prev. art 181, completata in conformitate cu Formularul nr. 2- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Completarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr. 94.Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Formularul nr. 8. NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: Seful unitatii ? VOICU ION, Sef contabil ? TELEU NICOLAE, seful Serviciului Logistic ? STEFAN PETRE, Sef birou A.P.I. ? RADOI IONEL, sef Comp. Achizitii ? RADULESCU SORINA, Sef Birou Juridic ? MINCA GHEORGHE5.Certificate fiscale (in original , copie legalizata, copie conform cu originalul sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, la bugetul local si la bugetul general consolidat al statului, eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident , din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Observatie: - In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ord. 509/2011, - cerintele privind obligatiile mde plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.6.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea/furnizarea produselor care fac obiectul procedurii. Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor . NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.7.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana)- pentru persoanele juridice straine8. Ofertantul va completa Formularul 3 ? Informatii generale 1. Autorizare sanitara pentru prestarea serviciilor2 Declaratie de parcicipant la procedura: form. nr. 7
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Formularul nr. 3 sa fie de cel putin: 380.000, 00 lei (pentru anii 2011, 2010, 2009)., 2. ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, sau scrisori de bonitate din partea bancilor ari a unor societati recunoscute de audit financiar, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. declaratie si lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, 2. resurse tehnice- se va prezenta o lista cu utilajele , mijloacele fixe si dotarile necesare indeplinirii contractului.lista va cuprinde urmatoarele informatii: denumirea utilajului/echipamentului, unitatea de masura, cantitatea, modalitatea de detinere: chirie/proprietate 1. SR EN ISO 22000:2005 ? ?Sisteme de management al sigurantei alimentelor. Cerinta pentru orice organizatie din lantul alimentar? ? specifica cerintele pentru un sistem de management al sigurantei alimentelor, atunci cand o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman., 2. Solicitarea certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 13485 (?Dispozitive medicale. Sisteme de management al calitatii. Cerinte pentru scopuri de reglementare?). Standardul dezvolta cerintele SR ISO 9001 si vine cu cateva cerinte suplimentare specifice pentru activitati care vizeaza dispozitivele medicale (productie, comercializare, service etc.). De asemenea, este o etapa premergatoare obtinerii dreptului de aplicare a marcajului CE pe produs (in unele cazuri). Este solicitat si de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, respectiv de Ministerul Sanatatii, atunci cand agentii economici din domeniu sunt evaluati in scopul eliberarii Avizului de Functionare (Legea nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale si OMS 1636/2007).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din Seap/sediul autorit.contractante din Slatina, str. Primaverii, nr.15
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer