Achizitie publica - Prestari servicii de reparare si intretinere fotocopiatoare si faxuri DS Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 328710
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328710/05.06.2012
Denumire contract: Prestari servicii de reparare si intretinere fotocopiatoare si faxuri DS Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.lt.col.Dumitru Petrescu nr.3, Tg.Jiu, Romania, cod postal: 210184, telefon: +40 0253216510, fax: +40 0253213508, persoana de contact: secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Gorj, str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr.3, Tg.Jiu, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de reparare si intretinere fotocopiatoare si faxuri DS Gorj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: repararea si intretinerea a 16 fotocopiatoare si 18 faxuri
II.1.6) CPV: 50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
300 lei;perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;forma de constituire: ordin de plata vizat de banca in contul: RO33 RZBR 0000 0600 0215 9892;sau instrument de garantie emis de o societate de asigurare, sau de o societate bancara, sau numerar la casieria Directiei Silvice Gorj, str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg.Jiu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;declaratia privind calitatea de participant la procedura;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj sunt: Gheorghe Novac-director, Ilie Mateita -director tehnic, Ion Ciolacu -director ec, Romica Draghescu -consilier juridic, Maria Safta -resp.achizitii, Emil Bordinc resp.act.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.declaratie de eligibilitateNota: in cazul in care in tara de origine sau alta tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratieautentica data in fata unui notar, aunei unitati administrative sau juridice sau a unei societati profesionale care are competente in acest sens.certificatul de atestare fiscala din care sa reiese obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 20000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor certificare pentru calitate ISO 9001 valabile la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 08:10