Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii de spalatorie


Detaliu pentru invitatia numarul 347742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILA
Numar invitatie: 347742/31.05.2013
Denumire contract: Prestari servicii de spalatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Telefon: +40 0239694200, Fax: +40 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: Danuta Sofroni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, Calea calarasilor nr.59 sala de protocol a spitalului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii de spalatorie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de spalatorie a inventarului moale de la cele doua locatii, respectiv Calea Calarasilor nr. 59 si Sos. Baldovinesti nr.53.Optiuni: Contractul se poate prelungi pe o perioada de maxim 4 luni pana la 30.04.2014.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 920 - 303, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3858, 4 lei, valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei (90 de zile de la expirarea termenului pentru depunerea ofertei).In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Garantia de participare se poate constitui prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 3858, 4 leisi pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei ;
-depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul pentru garantia de participare la licitatie este RO76TREZ1515006XXX007273 deschis la Trezoreria Braila.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie al contractului reprezinta un procent de 5 % din valoarea totala, fara TVA, a contractului si se constituie dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia, prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 al OUG nr.34/2006)?semnat si stampilat in original de catre ofertant- formular A.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 ?completata pe proprie raspundere ? formular B.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006- formular C.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - formular tip eliberat de Directia Impozitelor si Taxelor locale in original/xerocopie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatii obligatorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si fondurilor speciale catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale- formular tip eliberat de D.G.F.P. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- conf. Ord. 34/2006 ? formular D.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing. Craciun Florentin -manager, ec. Dobrescu Beatrice-director fin.-ctb., dr. Drima Eduard-director medical. Alte persoane cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii : ing. Danuta Sofroni-sef serv. tehnic adm, ing. Iacob Claudia, sing. Turcu Angelina, ec. Ibanescu Lenuta-sef serv.aprov., ec. Neagu Nicoleta. 1. Certificat de inregistrare emis de O.N.R.C.? formular tip eliberat de O.N.R.C. , copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa obiectul de activitate.2. Certificat constatator eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990 ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, formular tip eliberat de O.N.R.C. astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.3. Certificat constatator emis in temeiul art. 17 , alin.1, lit.c) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, cu modificarile si completarile ulterioare , eliberate in baza declaratiei pe propria raspundere , din care sa reiasa ca persoana juridica are dreptul legal de a realiza activitatea solicitata pentru codul CAEN 9601- formular tip eliberat de ONRC - xerocopie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? formular tip semnat si stampilat in original de catre ofertant, Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente Capacitatea economico-financiara poate fi sustinuta si de catre alta persoana prin angajament ferm incheiat in forma autentica (conf. Art.186 din OUG 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor prestate ? formular tip semnat si stampilat in original de catre ofertant. Pentru masinile de spalat cu bariera igienica se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste aceasta caracteristica tehnica (extras carte tehnica, extras manual utilizare, prospecte, etc.). Prestatorul trebuie sa faca dovada detinerii (dotare proprie/chirie/alte forme de angajament) mijloacelor de transport necesare transportului lenjeriei murdare/curate la si de la beneficiar avizate sanitar conf. O.M.S. nr. 1025/2000., Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere responsabile cu indeplinirea contractului ? formular tip semnat si stampilat in original, Recomandari din partea altor spitale cu o capacitate de min 400 paturi - cu privire la serviciile de spalatorie, Autorizatie sanitara de functionare emisa de Directia de Sanatate Publica teritoriala in raza careia actioneaza ofertantul din care sa rezulte competenta acestuia de a presta servicii de spalatorie in beneficiul unitatilor sanitare., Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar., Declaratie pe propria raspundere privind respectarea cerintelor minime de securitate si sanatate a muncii, a masurilor de protectie a mediului si de securitate la incendii pe care ofertantul trebuie sa le asigure pentru indeplinirea contractului., - Acte din care sa rezulte ca linia de spalare folosita pentru unitatile sanitare (utilaje+circuite) este folosita numai pentru unitati sanitare ;
- Documente (contract/ acord/alte forme de angajament) din care sa reiasa ca ofertantul asigura testarea microbiologica a inventarului moale intr-un laborator autorizat., Certificate de implementare si mentinere a certificarii, xerocopii legalizate, pentru : -sistemul de management al calitatii SREN ISO 9001 :2001 - 2008 sau echivalent , -sistemul de management al mediului SR EN ISO 14001 :2000 - 2005 sau echivalent , -sistemul de securitate si sanatate ocupationala conform OHSAS 18001:2007 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Existenta masinilor de spalat cu bariera igienica
25
Descriere: Existenta masinilor de spalat cu bariera igienica
Utilizarea unei instalatie de dozare automata a detergentilor si dezinfectantilor
10
Descriere: Utilizarea unei instalatii de dozare automata a detergentilor si dezinfectantilor
Existenta masini de uscare cu aer cald sau tunel de uscare
5
Descriere: Existenta masini de uscare cu aer cald sau tunel de uscare-Nu se accepta uscarea lenjeriei de spital in aer liber sau in spatii acre au alta destinatie.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer