Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii descoplesiri


Detaliu pentru invitatia numarul 334323
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC COMUNAL JOSENII BARGAULUI RA
Numar invitatie: 334323/27.08.2012
Denumire contract: Prestari servicii descoplesiri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC COMUNAL JOSENII BARGAULUI RACod fiscal: 27924739, Adresa: Josenii Bargaului, nr. 155, jud, BN, Josenii Bargaului, Telefon: 0263265319, Fax: 0263265319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Josenii Bargaului, nr. 155, jud, BN, Josenii Bargaului, Romania, cod postal: 427100, telefon: +40 263265319, fax: +40 263265319, persoana de contact: DANILA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Josenii Bargaului, nr. 155, jud, BN, Josenii Bargaului, Romania, cod postal: 427100, telefon: +40 263265319, fax: +40 263265319
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii descoplesiri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Descoplesiri pe o suprafata de 52.76 ha in UPI Colibita si 375.56 ha in UPII Dornisoara in plantatiile cu reusita provizorie.
II.1.6) CPV: 77231600-4 - Servicii de impadurire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 968.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1% din valoarea contractului, respectiv 540 lei, valabilitate cel putin 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar depus in contul RO65BTRL00601202T9463300 deschis la Banca Transilvania Prundu Birgaului, printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prin achitare direct la casieria unitatii, dovada constituirii garntiei trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul unei contestatii respinse ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conform art 278^1/OUG34/2006, 1% din valoare, adica 5.4 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr.III.4.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind eligibilitatea, pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr.III.5.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr III.6.4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: seful de ocol-ing.Vlad Danila si contabilul sef -Ec. Pop Adina Codruta.Ofertantii trebuie sa declare calitatea pe care o au in cadrul procedurii.Se va completa Formularul III.7- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat. 5)Certificate fiscale-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a beneficia , daca este cazul, de reducerea cu 50% a garantiei de participare, conform legii-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii-Formularul III.12 completat, semnat si stampilat conform modelului prezentat in Modele formulare. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare "silvicultura si alte activitati forestiere" cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 0210 din clasificarea CAEN.Va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie certificata conform cu originalul, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantul trebuie sa faca dovada inregistrarii sale la Ministerul Mediului si Padurilor ca executant de lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic.In acest sens va prezenta un Certificat de atestare semnat pentru conformitate cu originalul, valid, eliberat de Ministerul Mediului Si Padurilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a demonstra activitatea ultimului an se va depune o copie Pentru a demonstra activitatea ultimului an se va depune o copie certificata cu mentiunea "Conform cu originalul" a bilantului contabil la 2011 cu dovada depunerii lui la ANAF., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii trei ani(2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii si resursele de care dispune in acest sens., Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie din care sa reiasa ca personalul cu care lucreaza in teren a fost instruit privind normele de protectie a muncii si impotriva incendiilor. Ofertantul trebuie sa respecte, in desfasurarea activitatii lui de prestari servicii de descoplesiri, masurile de protectia mediului cerute de legislatia in vigoare, respectiv evitarea producerii de incendii, protectia apelor de suprafata si subterane, protectia solului si subsolului, protectia ecosistemelor terestre, evitarea scurgerii de substante toxice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul Ocolului Silvic Comunal Josenii Birgaului Ra
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer