Achizitie publica - Prestari servicii lucrari agricole (scarificat, desfundat, arat, pregatit solul cu combionatorul, semant, erbicidat, recoltat, prasit)
Detaliu pentru invitatia numarul 344749
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344749/03.04.2013
Denumire contract: Prestari servicii lucrari agricole (scarificat, desfundat, arat, pregatit solul cu combionatorul, semant, erbicidat, recoltat, prasit)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Viticultura ?i Vinificatie BujoruCod fiscal: RO 14794971, Adresa: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Telefon: 0236340640, Fax: 0236340642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Romania, cod postal: 805200, telefon: +40 236340640, fax: +40 236340642, persoana de contact: STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE BUJORU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE BUJORU, Targu Bujor, str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, judetul Galati Romania, cod postal: 805200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Statiune de cercetare ? dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii lucrari agricole (scarificat, desfundat, arat, pregatit solul cu combionatorul, semant, erbicidat, recoltat, prasit)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect Prestari servicii lucrari agricole (scarificat, desfundat, arat, pregatit solul cu combionatorul, semant, erbicidat, recoltat, prasit)
II.1.6) CPV: 77100000-1 - Servicii pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 399 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1980 lei (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. sau- ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.conturi: (cont RO29BTRL01801202J78723XX) Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna atat pe SEAP, cat si in original la sediul Statiunii De Cercetare Dezvoltare Pentru Viticultura Si Vinificatie Bujoru pana la data deschiderii ofertelor. Daca CNSC respinge contestatie depusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Daca garantia de participare a fost constituita prin ordin de plata, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna doar in SEAP.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, care, pentru procedurile desfasurate prin mijloace electronice coincide cu data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic Declaratie privind eligibilitatea (Formular A1), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular A2); daca este cazul, aceste documente se vor prezenta si de tertul sustinator, in acest caz declaratiile fiind completata doar in ce priveste neincadrarea in art 180 si neincadrarea in art. 181 literele a), c 1) si d).2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, sediile secundare/punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011); 3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; 4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; II. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular A3). III. 1. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular A4). 2. Neincadrarea in prevederile articolului 15 aliniat 1 din OUG 66/2011 privind evitarea conflictului de interese.1. Se solicita prezentarea Decalaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 15 alin. 1 din OUG 66/2011 (Formular A5). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Simion Cristina.Comisia de evaluare: Birliga Nicolae, Stoica Ana, Benea Soltana. IV. Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular A6). Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertei de catre ofertant; Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (executie):
Detalierea listei principalelor contracte prestate in ultimii 3 ani, Utilaje:
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului prestai servicii;
Documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. Utilaje:
Scarificare:
tractor min. 200 CP
scarificator cu min. 3 organe de lucru
Desfundat solul:
tractor min. 200 CP
plug reversibil
Arat
tractor min. 200 CP
plug reversibil cu 5 trupi?e
pregatit solul cu combinatorul:
tractor min. 200 CP
combinator cu organe active ?i tavalugi
Semanat
tractor min. 70 CP
semanatoare de paioase
semanatoare de pra?itoare
Erbicidare
tractor min. 70 CP
utilaj erbicidare
Recoltare:
Echipamente dotate cu tocator
Masa de lucru de minim 5, 0 m
Sa fie dotate cu echipament de paioase, coriandru ?i floarea-soarelui
Prasit mecanic
tractor min. 70 CP
cultivator dotat cu organe active de lucru pentru pra?it mecanic, Personal: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Personal calificatExistenta a 3 persoane pentru efectuare servicii agricole, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Declaratia privind subcontractantii; Daca este cazul, Acordul de subcontractare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 19:52