Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii silvice pe loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 343656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)
Numar invitatie: 343656/08.03.2013
Denumire contract: Prestari servicii silvice pe loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)Cod fiscal: 4347437, Adresa: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Telefon: 0263/ 265286, Fax: 0263/ 265286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Romania, cod postal: 427005, telefon: +40 0263265286, fax: +40 0263265286, persoana de contact: Mirela Nusfelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bistrita Birgaului, str. Principala, nr. 1326, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate a administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii silvice pe loturi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari silvice dupa cum urmeaza: Lotul 1: Lucrari de impadurireLotul.2. Lucrari de impadurireLotul 3. Lucraride ingrijirea regenerarilor
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 605 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.212lei , din care pentru Lot 1-827 lei; Lot-2-767 lei;Lot 3-617 lei cuOP in contulRO20TREZ1015006XXX000195 deschis la Trezoria municipiului Bistrita , cod fiscalRO13564907, scrisoare de garantie bancara sau scrisoare eliberata de o societate de asigurari. Se accepta plata garantiei de participare si in numerar la Casieria Comunei Bistrita Birgaului.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila .Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b) neconditionat neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile de la data depunerii ofertelor).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de furnizare in perioada de valabilitate a ofertei;c) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului .Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88 din 11.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere, Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se poateconstitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP, cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului III 14 din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006, cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului III 4 din din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie privind eligibilitatea, cerinta obligatorieprezentareaFormularului III 6 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 cerinta obligatoriecCompletarea Formularului III 7 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetarCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Pentru persoane juridice straine cerinta obligatorie, operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa demonstrezefaptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre buget, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Laba Vasile, primarul comunei, Nusfelean Sorin Mihai, viceprimar, Clepsa Nastasia, contabil sef, Dolca Gheorghe, technician silvic, Nusfelean Mirela, consilier superior, achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale raportata la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului ) trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru Lotul 1 si 2 ATESTAT privind posibilitatea executarii lucrarilor de impaduririobtinut conform Ord. 718/2010.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceriglobalape anul2011 de 221.000 lei, respectiv : Lotul 1-82.000 leiLotul 2-76.000 leiLotul 3-61.000 leiNu s-a luat in calcul cifra de afaceri aferenta anului 2012 intrucatperiaoda de depunere a bilantului contabil este inca in curs.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auexecutat lucrari similarecelor solicitate prin documentatia de atribuire in valoare de minim: -lotul 1-41.000 lei;Lotul 2-38.000 lei;Lotul 3-30.000 lei.2.Declarareaeventualilorsubcontractanti.3. Ofertantul trebuie sa dispunade un responsabil atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului.4.Ofertantultrebuie sa dispuna de personal de executie astfel dimensionat incat sa asigure executarea incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de lucrari propus.5.Utilajele si echipamentele de care dispune ofertantulacopera necesarul si sunt corelate cu graficul de executiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer