Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prestari servicii tipografice si proiectare grafica-eures


Detaliu pentru invitatia numarul 343321
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Numar invitatie: 343321/28.02.2013
Denumire contract: Prestari servicii tipografice si proiectare grafica-eures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCACod fiscal: 11370190, Adresa: Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213039843, Fax: +40 0213030843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213139141, fax: +40 0213139141, persoana de contact: Mihaela Vilag
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la sediul autoritatii contractante, Strada Avalansei nr 20-22, sector 4, etaj 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prestari servicii tipografice si proiectare grafica-eures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si proiectare grafica de produse informative si de promovare a retelei EURES .
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 830.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile . Mod de constituire: scrisoare de garantie bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, ordin de plata, depunere la caseria institutiei sau a unei file cec. (contul ANOFM-EURES RO82TREZ7005005XXX000143 DESCHIS LA ATCMB), in cuantum de 2700 lei.Candidatii care se incadreaza in categoria IMM ? urilor, conform legii nr. 346/ 2004, pot solicita aplicarea prevederilor art. 16. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun candidatura comuna, beneficiaza de aceeasi reducere .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Data de referinta pentru echivalenta lei/alta valuta va fi cu trei zile inainte de data limita de depunere a ofertelor .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: art.69ยน(Formularul 4)2.Comisia de evaluareCristiana BARBU-ordonator crediteIulia CIRCEI-secretar generalCamelia Mihalcea- presedinte cu drept de votIrina PERSA-presedinte de rezerva cu drept de votRaluca URDES-membruMarius COJOACA-membruCatalin DRAGAN-membru rezerva, art.180(Formularul 2) si art.181( Formularul 3) din O.U.G. nr.34/2006;certificat de participare cu oferta inde[pendenta 1)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul;2)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul;Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: 181-Tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii1813- Servicii pregatitoare pentru pretiparire, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului arecorespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulteforma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerelegalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a depus documentein copie conform cu originalul, autoruitatea contractanta va solicita documentele respective in original inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010 - 2012), Se va prezenta formularul 5 Informatii generaleEchivalenta leu/euro se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010; La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011; La cursul de 4, 4560 lei/euro pentru anul 2012 Media Cifra de afaceri globala *daca oferta este depusa de un Consortiu/Asociere, dateledin tabel trebuie sa reprezinte suma informatiilor furnizate de parteneriiconsortiului .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale). cu precizarea daca serviciile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit., Cerinta minima de calificare ?ofertantii vor prezenta minim 1 contract dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor , din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu obiectul contractului, in valoare de cel putin 141830.66 lei fara tva, insotite de procese verbale de receptiesau alte documente semnate de ambele parti fara obiectiuni/recomandari/informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.In cazul un care contractul a fost semnat inainte de perioada de 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, AC va lua in considerare serviciile prestate in aceasta perioada., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001:2008 sau alte documente echivalente).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer