Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - prestari serviciii pentru reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 326384
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Olt
Numar invitatie: 326384/11.05.2012
Denumire contract: prestari serviciii pentru reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Romania, cod postal: 230116, telefon: +40 249406500 / 20702, fax: +40 249437310, persoana de contact: SERVICIUL LOGISTIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Primaverii, nr.15, Slatina, Judet Olt - sediul Serviciului Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: prestari serviciii pentru reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: prestari serviciii pentru reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe la autovehicule autohtone si de import
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara T.V.A. a contractului de servicii, respectiv 2169, 20 lei. Garantia de participare este valabila cel putin 30 zile de la data termenului limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO12TREZ 5065005XXX000239 deschis la Trezoreria mun.Slatina - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(fila CEC, scrisoare de garantie bancara-form.10, sau cu chitanta la casieria I.P.J. Olt). Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % , respectiv 1084, 60 lei(garantia de participare astfel constituitava fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) vaprezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.1.Completarea Declaratiei de eligibilitate-Formularul nr. 1-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prev. art 181, completata in conformitate cu Formularul nr. 2- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Completarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr. 94.Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Formularul nr. 8. NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: Seful unitatii ? VOICU ION, Sef contabil ? TELEU NICOLAE, seful Serviciului Logistic ? STEFAN PETRE, Sef birou tehnic ? NICU SABIAN, sef Comp. Achizitii ? RADULESCU SORINA, Sef Birou Juridic ? MINCA GHEORGHE5.Certificate fiscale (in original , copie legalizata, copie conform cu originalul sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, la bugetul local si la bugetul general consolidat al statului, eliberate de autoritatilecompetente din tara in care ofertantul este rezident , din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Observatie: - In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ord. 509/2011, - cerintele privind obligatiile mde plata sunt considerate ca fiindindeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.6.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea/furnizarea produselor care fac obiectul procedurii. Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor . NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.7.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana)- pentru persoanele juridice straine8. Ofertantul va completa Formularul 3 ? Informatii generale 1. Autorizare emisa de catre RAR in baza careia ofertantul este autorizat sa realizeze operatiile solicitate prin caietul de sarcini2 Declaratie de participant la procedura: form. nr. 7
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Formularul nr. 3 sa fie de cel putin: 433.840, 00 lei (pentru anii 2011, 2010, 2009)., 2.ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, sauscrisori de bonitate din partea bancilor ari a unor societati recunoscute deaudit financiar, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. declaratie si lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, 2. Declaratie care contine informatii privind dotarilespecifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, precum si documentele care sa ateste autorizarea de functionare a acestora, 3. Situatia asigurarii cu personalul de specialitate si nominalizarea persoanelor desemnate pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP/sediul autorit.contractante din Slatina, str/Primaverii, nr.15
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer