Achizitie publica - PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1
Detaliu pentru invitatia numarul 349309
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349309/27.06.2013
Denumire contract: PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1.Suprafata totalade curatat este de 14178 mp.1.HOLURI (SUPRAFATA ACOPERITA CU MARMURA: 2205 mp2.GRUPURI SANITARE(SUPRAFATA ACOPERITA CU GRESIE SI FAIANTA): 540mp3.CASA SCARII (SUPRAFATA ACOPERITA CU MOZAIC): 640 mp4.BIROU RECTORAT, BIROURI PRORECTORI, SALA SENATULUI, BIBLIOTECA, CASIERIE( SUPRAFATA ACOPERITACU MOCHETA SAU PARCHET): 2015 mp5.CURTE INTERIOARA (SUPRAFATA ACOPERITA CU BETON si MOZAIC): 946 mp6.SALI DE CLASA (SUPRAFATA ACOPERITA CU PARCHET): 3600 mp7.GEAMURI: 4232 mpDETALII IN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 90919000-2 - Servicii de curatare a birourilor, a scolilor si a echipamentului de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 829 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea in lei fara TVA a contractului subsecventpe toata durata de valabilitate a acestuia.Modul de constituire: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea AC, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent inRomania, sau Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania, sau dupa caz de obanca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia AC deschis la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Cursul de schimb mediu anual communicat de BNR: Euro mediu (ron/euro) 2012=4.4560;2011=4, 2379 lei; 2010=4, 2099 lei., Cerinta nr. 2Experienta similaraPrezentarea a maxim 2 certificate/ documente care sa confirme prestarea de servicii de curatenie a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai maredecat valoarea estimata a contractului subsecvent maxim de 140207.00 lei fara TVA.Cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR: Euro mediu (ron/euro) 2012=4.4560;2011=4, 2379 lei; 2010=4, 2099 lei., Cerinta nr. 3Declaratie privind resursele tehnice.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa beneficieze de sustinerea tehnica a unui tert, acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al tertului, incheiat in forma autentica, prin care acesta se obliga sa ii puna la dispozitie utilajele necesare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr.4Candidatii trebuie sa faca dovada accesului nemijlocit la urmatoarele utilaje/echipamente: - Masini de maturat caile de acces: 2 buc- Monodisc orbital: 3 buc- Aparat de extractie/injectie: 3 buc- Masini de spalat si lustruit: 3 buc- Aspiratoare profesionale pentru absorbtie praf si lichide+ accesorii: 9 bucAutoritatea contractantasolicita copii dupa documentele care atesta forma de proprietate a utilajelor/echipamentelor., Cerinta nr. 5Declaratie privind resursele umane.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa beneficieze de sustinerea tehnica a unui tert, acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al tertului, incheiat in forma autentica, prin care acesta se obliga sa ii puna la dispozitie resurse umanenecesare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Se solicita sa se anexeze la declaratie CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr.6Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinireacontractului de servicii in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, astfel: -minim 14 persoane specializate in prestari servicii de curatenie conform obiectului acordului-cadru .Se vor prezenta certificate de calificare profesionala eliberate de Ministerul Muncii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor .- o persoanacu experienta in coordonarea activitatilor de prestari sevicii de curatenie conform obiectului acordului-cadru.Se va prezenta CV.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. si ale art.181 lit. a), c1) si d) Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr.2Certificat ISO 14001:2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 08:55