Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1


Detaliu pentru invitatia numarul 349309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 349309/27.06.2013
Denumire contract: PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SEVICII DE CURATENIE PENTRU CLADIREA CAMPUS 1.Suprafata totalade curatat este de 14178 mp.1.HOLURI (SUPRAFATA ACOPERITA CU MARMURA: 2205 mp2.GRUPURI SANITARE(SUPRAFATA ACOPERITA CU GRESIE SI FAIANTA): 540mp3.CASA SCARII (SUPRAFATA ACOPERITA CU MOZAIC): 640 mp4.BIROU RECTORAT, BIROURI PRORECTORI, SALA SENATULUI, BIBLIOTECA, CASIERIE( SUPRAFATA ACOPERITACU MOCHETA SAU PARCHET): 2015 mp5.CURTE INTERIOARA (SUPRAFATA ACOPERITA CU BETON si MOZAIC): 946 mp6.SALI DE CLASA (SUPRAFATA ACOPERITA CU PARCHET): 3600 mp7.GEAMURI: 4232 mpDETALII IN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 90919000-2 - Servicii de curatare a birourilor, a scolilor si a echipamentului de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 829 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 8000.00lei sau echivalentul in valuta (pentru echivalentul leu/valuta se va lua in considerare cursul afisat de BNR cu trei zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile incepand cu termenul limita pentru primirea ofertelor, conform anuntului de participare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86.din H.G. nr.925/2006 sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea AC pentru participare la cererea de oferta-Formular nr.15 din Sectiunea IV- Formulare si modele, in original; sau ordin de plata in favoarea AC in contul RO72TREZ2315005XXX000398, deschis la Trezoreria Constanta; sau depunerea la caseria AC din Constanta, Bd. Mamaia nr.124, Camin nr.1, Parter, a unui ordin de plata sau a a unei file de cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, a unei sume in numerar in cazul in care garantia de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In cazul IMMgarantia de particip. va fi redusa la jumatate. Se vava prezenta in mod oblig. declaratia pe propria raspundere conform model prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. si complet. ulterioare, in original.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de particip. vor fi respinse conform prev. art. 33 alin.(3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006 . Daca ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, AC va retine o suma din garantia de participare conformart. 278¹ alin (1) din OUGnr. 34/2006. Restituireagarantiei de particip. se realiz. conform prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Nota: AC-autoritate contractanta
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea in lei fara TVA a contractului subsecventpe toata durata de valabilitate a acestuia.Modul de constituire: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea AC, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent inRomania, sau Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania, sau dupa caz de obanca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia AC deschis la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Completare formular nr. 2 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 3 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalCerinta nr. 3Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul constatator va fi eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantulare sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat de atestare fiscala va fieliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 5CERTIFICAT de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare formular nr. 5 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalCerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular nr. 4 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original.Cerinta nr. 7Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 9 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalPERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE din cadrul Autoritatii Contractante.Comisia de evaluare : - Presedinte: Ing. Sirbu Laurentiu-Director general administrativ- Membrii : Ing. Mihail Luminita ? Sef Birou AchizitiiPubliceIng. Adela Niculescu - Biroul de Achizitii PubliceEc.Angelica Munteanu - Biroul de Achizitii PubliceEc.Florina Chiru ? Biroul de Achizitii PubliceMembru de rezerva: Ec. Florica Albu - Biroul de Achizitii PubliceContractul de furnizareva fi semnat din partea autoritatii contractante, UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, de urmatoarele persoane: 1.RECTOR, Prof.univ.dr. Danut- Tiberius EPURE2.DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV, Ing. LAURENTIU SIRBU3.DIRECTOR ECONOMIC , Ec. MARIANA ATANASIE4.SEF SERV.JURIDIC SI CONTENCIOS, Cjr. LOREDANA DAN Cerinta nr. 1A. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluide pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.B Persoane juridice /fizice straineCertificate sau documente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare , adresa si obiectul de activitate al operatorului economic.Operatorul economic va prezenta certificate sau documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, adresa si obiectul de activitate.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generaleMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie echivalentul a 140207.00 lei, calculata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri anuale la cursurile medii anuale comunicate de BNR, valabile pentru anii 2010, 2011, 2012.Cursul de schimb mediu anual : Euro mediu (ron/euro) 2012=4.4560;2011=4, 2379 lei; 2010=4, 2099 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Cursul de schimb mediu anual communicat de BNR: Euro mediu (ron/euro) 2012=4.4560;2011=4, 2379 lei; 2010=4, 2099 lei., Cerinta nr. 2Experienta similaraPrezentarea a maxim 2 certificate/ documente care sa confirme prestarea de servicii de curatenie a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai maredecat valoarea estimata a contractului subsecvent maxim de 140207.00 lei fara TVA.Cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR: Euro mediu (ron/euro) 2012=4.4560;2011=4, 2379 lei; 2010=4, 2099 lei., Cerinta nr. 3Declaratie privind resursele tehnice.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa beneficieze de sustinerea tehnica a unui tert, acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al tertului, incheiat in forma autentica, prin care acesta se obliga sa ii puna la dispozitie utilajele necesare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr.4Candidatii trebuie sa faca dovada accesului nemijlocit la urmatoarele utilaje/echipamente: - Masini de maturat caile de acces: 2 buc- Monodisc orbital: 3 buc- Aparat de extractie/injectie: 3 buc- Masini de spalat si lustruit: 3 buc- Aspiratoare profesionale pentru absorbtie praf si lichide+ accesorii: 9 bucAutoritatea contractantasolicita copii dupa documentele care atesta forma de proprietate a utilajelor/echipamentelor., Cerinta nr. 5Declaratie privind resursele umane.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa beneficieze de sustinerea tehnica a unui tert, acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al tertului, incheiat in forma autentica, prin care acesta se obliga sa ii puna la dispozitie resurse umanenecesare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Se solicita sa se anexeze la declaratie CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr.6Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinireacontractului de servicii in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, astfel: -minim 14 persoane specializate in prestari servicii de curatenie conform obiectului acordului-cadru .Se vor prezenta certificate de calificare profesionala eliberate de Ministerul Muncii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor .- o persoanacu experienta in coordonarea activitatilor de prestari sevicii de curatenie conform obiectului acordului-cadru.Se va prezenta CV.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. si ale art.181 lit. a), c1) si d) Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr.2Certificat ISO 14001:2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer