Achizitie publica - Prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri si poduri aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau pe parcursul iernii 2012-2013, in perioada 15.11.2012 - 31.12.2012 - ZONA V - Vintila Voda
Detaliu pentru invitatia numarul 339155
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339155/09.11.2012
Denumire contract: Prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri si poduri aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau pe parcursul iernii 2012-2013, in perioada 15.11.2012 - 31.12.2012 - ZONA V - Vintila Voda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prevenirea si combaterea lunecusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri si poduri aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau pe parcursul iernii 2012-2013, in perioada 15.11.2012 - 31.12.2012 - ZONA V - Vintila Voda
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Desfasurarea activitatilor specifice de prevenirea si combatere a luncusului si inzapezirii pe reteaua de drumuri si poduri aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau pe perioada de iarna 2012-2013 - ZONA V - Vintila Voda
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4.500 RON; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. In cazul utilizarii OP, contul este RO70TREZ1665006XXX000351, Trezoreria Buzau. In situatia in care contestatia formulata de un ofertant va fi respinsa de CNSC suma retinuta va fi calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de prestare servicii; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1).- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte ca nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Marian-Cristinel BIGIU ? Presedinte; Cristinela GRIGORE ? responsabil organizare procedura; - Vicepresedinti: Cristinel ROMANESCU si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel BACIU, Dorin Valeriu BADULESCU, Gheorghe BODEA, Adrian BURDUCEA, Ion BURLACU, Ion COMAN, Elena DAMIAN, Stefan DAVID, Cornel DIACONITA, Dumitru DOBRICA, Emilian DRAGOI, Eduard Calin DUMITRASCU, Raul Ioan FLORESCU, Constantin GHINIOIU, Adrian Iulian GHIVECIU, Romeo Daniel LUNGU, Ion MANTOIU, Doru MUZGOCI, Grigore NEDELCU, Danut PALE, Adrian Robert PETRE, Ionut Robert PITIGOI, Ion D. POPESCU, Florina STOIAN, Valentin TANASE, Marius TARCAVU, Mariana Carmen TUDOR, Toni Viorel LARY, George Aurelian VLAD, Gheorghe VLASE (Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B5). Cerinta: Persoanele juridice romine/nerezidente trebuie sa aibe in obiectul prestarea de servicii similare celor ce fac obiectul caietului de sarcini al procedurii.Documente doveditoare: Persoanele juridice romine vor prezenta Certificatul Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.Persoanele juridice nerezidente vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate a presta servicii similare celor ce fac obiectul caietului de sarcini al procedurii in tara in care isi au sediul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (2) litera a) se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de realizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Documente doveditoare: - Formularul "Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani", Cerinta 2: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract prestare servicii similare cu valoare cel putin egala cu 200.000 RON. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate, recomandari sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor invocate cu titlul de experienta similara. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, valoarea serviciilor executate, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul prestarii serviciilor., Cerinta 3: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Formular Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate, Cerinta 4: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii potrivit Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice indicativ AND nr. 525/2011, aprobat prin Ordinul MTI 1025/2011: - Utilaj multifunctional cu lama si RSp - 3 buc, - Autogreder - 1 buc, - ATB - 3 buc, - Buldoexcavator - 1 buc, - Buldozer - 1 buc, - Incarcator cu cupa - 1 buc, - Autoutilitara patrulare - 1 buc, Cerinta 5: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (2) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 6: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (2) litera d) se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Documente doveditoare: Documente doveditoare: - CV pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului - atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul; - Declaratie de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului; - 1 Angajament al ofertantului privind resursele umane, Cerinta 7: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Declaratie privind subcontractantii Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul aferent obiectului contractului. Documente doveditoare: Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul aferent obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 19:12