Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PR+EX Inloc. Cond. Titei Ticleni-Pl F1+F2 300m fiecare


Detaliu pentru invitatia numarul 353076
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 353076/27.08.2013
Denumire contract: PR+EX Inloc. Cond. Titei Ticleni-Pl F1+F2 300mfiecare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Romania, cod postal: 100559, telefon: +40 0244401360, fax: +40 0244402304, persoana de contact: Catalin Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PR+EX Inloc. Cond. Titei Ticleni-Pl F1+F2 300mfiecare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare documentatie tehnico-economica si executie ?Inlocuire conducta titei Ø 10 ¾? F1+F2, Ticleni-Ploiesti in zona Cimitir Mares pe o lungime de cca.300 m pe fiecare fir, un total de cca. 600 m?Valoarea estimata a achizitiei este de 550.000 lei, din care: Valoarea pentru proiectare este de 33.000 lei, din care 3.000 lei cheltuieli diverse si neprevazute(10%), precum si valoarea de executie: 517.000 lei , din care 47.000 lei cheltuieli diverse si neprevazute (10%) si sunt incluse in valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 lei; Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire: a.prin virament bancar (OP), in contul Conpet (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti), al sumei solicitate;b.prin instrument de garantare emis de catre o societ.bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA Ploiesti, elaborat conf.model din ?Formulare?, in cuant si pt.per.de valabilit.solicit.In mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in mas in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre ac a masurilor de remediere necesare , a.c. CONPET are dreptul sa retina din GP., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre a.c. CONPET suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in rap.cu val.est.a contract: 4.280 lei.Doc.care confirma plata GP.va fi anexat plicului ext.In cazul neprez.dovezii constit.GP., pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt.desch.ofertelor conf.86 alin.(6)din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, potrivit prev.art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea privind GP.prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, are oblig.de a anexa plicului ext.decl si doc.prev.de aceasta Lege. Ofertantii asoc.trebuie sa aiba fiecare calit.de IMM asa cum se prev.in Legea 346/2004, pentru a benef.de reducerea privind cuantumul GP.Pt GP const in alte monede se va cons. Curs leu/alta valuta l adata pub. Anunt. particip
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin instrument de garantare in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 2 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 3 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificatele de atestare fiscala din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale.Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificatele de atestare fiscala din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale eliberate de autoritatile competente, respectiv de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, la ultimul termen legal al scadentei de plata, anterior datei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor. Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertanul (liderul asociatiei precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertanul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006.Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Persoanele cu functii de decizie in cadrul CONPET sunt: ing. Liviu Ilasi-Director General; ing. Narcis Stoica ? Dir.gen.adj., ec. Sanda Toader ? Director Financiar; dr. ing. Ionescu Gheorghe ? Dir Mentenanta, ing Crisan Vasile-Presedinte Comisie de Evaluare, ing. Catalin Ionescu, ing. Voinea Ingrid, cs.jr Octavian Tache, Exp. A.P. Catalin Andrei ? membrii comisia de evaluare, ec. Adrian Ivan, ing. Gheorghe Samoila, tehn. Bobocea Vasile, cs.jr. Cornel Banica, Exp. A.P. Ioana Radu ?membrii de rezerva comisia de evaluare.Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate documentul original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest formular in copie simpla, la solicitarea autoritatii contractante transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofeetantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani de minimum 1.000.000 leiOfertantul are obligatia de a prezenta formularul nr.7 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare? si bilanturile contabile 31.12.2011 si 31.12.2012 sau orice alte documente considerate edificatoare. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la 31.12.2011 si 31.12.2012 sau orice alte documente edificatoare. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Pentru conversia in RON aferenta situatiilor financiare intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii cu obiect similar celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum trei contracte cu obiect similar si a caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 25.000 lei.Vor fi acceptate si documente care vor certifica prestarea partiala a serviciilor cu conditia ca valoarea acestora sa corespunda valorii minime impuse. Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor similare. Pt. contracte incheiate in alte monede, pt. conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva ., Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in executarea, in ultimii 5 ani, de lucrari cu obiect similar celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum trei contracte cu obiect similar si a caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 450.000 lei. Ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Pt. contracte incheiate in alte monede, pt. conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva ., Ofertantul poate sa faca dovada experientei sale si prin prezentarea a max. 3 contracte din ultimii 5 ani care sa includa proiectarea si executia unor lucrari similare celor care fac obiect. prezentei achizitii, in val. cum. de cel putin 500.000 lei.Vor fi acceptate si documente care vor certifica prestarea partiala a serviciilor cu conditia ca valoarea acestora sa corespunda valorii minime impuse. Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor si executarea lucrarilor similare. Pt. contracte incheiate in alte monede, pt. conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva ., Declaratie si lista privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9, in care va preciza faptul ca nu are subcontractanti pentru executia lucrarilor. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Echipamentele minime obligatorii pentru indeplinirea contractului sunt tehnica de calcul (soft specializat pt proiectare si echipament specific pentru ridicari topografice), sistem de coordonate STEREO 70 necesar pentru intocmirea documentatiilor, reglementat la nivel national prin Ord. MAI ? Agentia Nationala de Cadastru si publicitate imobiliara nr. 634/13.10.2006, modificat prin Ord 134/26.03.2009 si Ord. 415/16.09.2009, programe necesare pentru elaborarea si editarea doc. Tehnice, trailer, autocamion, excavator/excavator rotativ cu cupa, buldoexcavator, buldozer, lansatoare pentru conducte, macara/ macara cu senile, agregat/ grup electrogen sudura ? sudura automata, laborator pentru verificarea calitatii sudurilor, laborator pentru verificarea calitatii izolatiei, laborator pentru verificarea calitatii lucrarilor electrice, sau puse la dispozitie. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere sau amgajamentul de punere la dispozitie, Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte, cel putin: A) Pt. Proiectare- personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei;
- personal atestat pentru proiectarein conditii de atmosfera potential exploziva conform HG 1058/2006 Directiva 94/9/EC;Ord 1636/2007.-personal atestat ANRE pentru proiectare instalatii electrice tip C1A si C2A;B) Pt. Executie- cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu;
- inspector protectia muncii ? decizia de numire;
-personal atestat ANRE pentru executie instalatii electrice tip C1A si C2A;
- personal atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva conform HG 1058/2006 Directiva 94/9/EC;Ord 1636/2007.-sef departament de management/control al calitatii, -sef de santier, -personal municitor calificat si autorizat sa execute lucrari de specialitate (sudura, lucrari electrice, verificari suduri, verificari izolatie exterioara, operator utilaje, instalatii de ridicat)Ofertantul va prezenta CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului sau copii ale autorizarilor si legitimatii ale personalului autorizat Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata. Certificat ISO 9001:2008 pentru certificarea sistemului de management al calitatii, Certificat ISO 14001:2005 pentru certificarea sistemului de management al mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer