Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pr+exec inloc cond 6 5/8" ochiuri-Moreni, lung 1300 m


Detaliu pentru invitatia numarul 357426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 357426/10.02.2014
Denumire contract: Pr+exec inloc cond 6 5/8" ochiuri-Moreni, lung 1300 m
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC CONPET SA, str. Rezervoarelor nr. 8, Ploiesti, la Serviciul ?Structura de Securitate", situat in cladirea corp A, demisol, luni-joi intre orele 08.15 ? 16.00 si vineri intre orele 08.15 ? 13.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinteReprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pr+exec inloc cond 6 5/8" ochiuri-Moreni, lung 1300 m
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si Executie lucrari de inlocuire conducta de transport ?i?ei Ø 6 5/8? Ochiuri-Moreni, in zona Valea lui Serb, in lungime de 1300 m.. Valoarea estimata a achizitiei este de 512.600 lei, alcatuita din: cheltuieli de proiectare - 21.000 lei si cheltuieli executie ? 445.000 lei. Cheltuielile diverse si neprevazute sunt in cuantum de 46.600 lei, reprezentand 10% din valoarea estimata a proiectarii si executiei, astfel: 2.100 lei aferente serviciilor de proiectare si 44.500 aferente cheltuielilor de executie. Cheltuielile diverse si neprevazute sunt incluse in valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: 9.320 lei. Valab: cel putin egala cu per de valab a ofertei, respectiv 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: a. prin virament bancar (OP) in contul Conpet (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti) al sumei solicit; b. prin instrument de garantare emis de o soc bancara sau de asig, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab conf modelului din ?Formulare?, in cuantum si pt valab solicit. Din instrumentul de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca/societ de asig va plati CONPET suma solicit in sit prev la art. 87 alin.(1) lit.a)-c) din HG 925/2006. Obligatoriu, se va mentiona clar ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC sau daca ofertantul isi retrage contestatia, Conpet are dreptul sa retina din valoarea constituita drept garantie de participare, iar banca/societatea de asigurari va elibera catre Conpet suma in conf.cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006:4.246, 00lei.Docum care conf plata GP va fi anexat plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii GP, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86 alin. (6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa potrivit art. 33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind cuantum GP, prev de Legea nr. 346/2004, acesta are obligatia de a anexa plicului exterior declaratia si docum prevazute de aceasta Lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM asa cum se prevede in Legea 346/2004, pentru a beneficia de reducerea privind cuantumul garantiei de participare. Echivalenta leu/valuta se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR pt.data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Sunt aplicabile prevederile art. 90 alin.(1) - (3) din HG 925/2006. In cazul de fata, garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011 si conform clauzei obligatorii din contractul de lucrari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind eligibilitatea.Cerin?a obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sus?inerii, ter?ul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are obliga?ia de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pt. lit. a), c1) si d) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele localeCerinta obligatorie: Ofertanul are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, . In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Cerinta nr. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in care sa-si declare calitatea in care participa la procedura. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romanaCerinta nr. 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si/sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Persoanele cu functii de decizie in sensul art. 33 ind.1 din OUG 34/2006: Ing. Liviu Ilasi ?Director General, Ing. Narcis Stoica - Director General Adjunct, Ec. Sanda Toader ? Director Financiar, dr. ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta; Ing. Vasile Crisan ? Sef Serv. Achizitii-Logistica ? Presedinte comisie de evaluare; Membri comisie de evaluare: ing. Catalin Ionescu-Sef Serviciu Investitii-RK Conducte; Cons.jr. Cornel Banica ? Sef Serviciu Juridic - Avizare; ing. Ingrid Voinea ? Biroul CFP; exp. ap Ioana Radu ?Serv.Achizitii Logistica. Membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: cs. jr.Tache Octavian ? Serv. Juridic - Avizare Ec. Adrian Ivan? Sef Serv.Achizitii Aprovizionare; Ing. Gheorghe Samoila - Serviciu Investitii-RK Conducte; Tehn.pret cost Vasile Bobocea ? Birou CFP; exp. ap Catalin Andrei ? Serv Achizitii Logistica. Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu Legea nr. 26/1990.Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei simple cu originalul/copia legalizata. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in cazul asocierii. In cazul depunerii unei oferte comune, asociatii vor prezenta documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 932.000 lei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. In locul bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi acceptate si alte documente prin care ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in prestarea de servicii cu obiect asemanator celui pentru care seoferteaza din ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, prin prezentarea de servicii similare in baza a maximum doua contracte, servicii a caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 20.000 lei. Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor similare., Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in executarea de lucrari cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza din ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, prin prezentarea de lucrari similare executate in baza a maximum trei contracte, lucrari a caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 445.000 lei. Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor similare.Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru moneda respectiva si pentru anul in care a fost finalizat contractul.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei., Ofertantul poate sa faca dovada experientei sale in servicii si lucrari similare si cumulat, prin servicii prestate si lucrari executate in cadrul aceluiasi contract, cu respectare cuantumurilor minime solicitate pentru fiecare tip de experienta simiala, in parte si a anilor de prestare/executie impusi, Cerinta nr. 2. Declaratie si lista privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).Ofertantii straini prezinta documentele si in limba romana, traducere legalizata, Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Echipamentele minime obligatorii pentru indeplinirea contractului sunt: aparatura pentru ridicari topografice, (soft)STEREO 70, echipament carotaj/foraj pentru studiu geotehnic, buldoexcavator cu cupa trapezoidala pentru saparea santului, agreagat de cimentare; autolaborator pentru defectoscopie sudura, laborator protectie catodica (solicitat in baza HG nr, 808/14.07.2005 pentru aprobareaa Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii-MO 735/12.08.2005, conform Legii 10/1995. Pentru echipamentele care nu sunt in proprietate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere, etc, sau orice alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie a acestora, pe perioada derularii contractului., Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte, cel putin: - personal autorizat de catre ANCPI (Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara) sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei. Nr. minim: 1-inginer de specialitate sef proiect (ce are ca responsabilitati: coordonarea colectivului multidisciplinar care participa la realizarea proiectului, precum si avizarea si semnarea acestuia)-sef lucrari in teren atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, conform Legii nr. 319/2006, Normele Metodologice de aplicare si Ordonanta nr. 1636/392/25.04.2007. Nr. minim: 1un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniu ;
- inspector protectia muncii-decizia de numire;
- personal atestat pentru executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, conform Legii nr. 319/2006, Normele Metodologice de aplicare si Ordonanta nr. 1636/392/25.04.2007. Nr. minim: 1-sudor autorizatOfertantul va prezenta CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si copii ale autorizarilor personalului. Pentru personalul atestat conform unor obligatii impusede norme legale, se solicita doar prezentarea atestatelor si a angajamentelor de participare. Pentru ceilalti experti se vor depune in sustinerea cerintelor de claificare, in afara de CV-uri, ca de exemplu urmatoarele documente: certificate cursuri si/sau diplome studii etc si angajamente de participare. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata. Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei., Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru activitatea supusa licitatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer